شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
نامزدهای اصلی در مقر فیفا

لحظه به لحظه از انتخابات فیفا

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 476508
با حضور نامزدهای اصلی برای شرکت در انتخابات فیفا، کنگره فوق‌العاده فیفا آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی بن حسین شاهزاده اردنی و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در انتخابات ریاست فیفا لحظاتی پیش وارد مقر فیفا شدند.

*در زمان ورود شیخ سلمان، طرفداران او با بر دست داشتن بلاکارت هایی به حمایت از پرداختند. بن حسین اولین کاندیدا ریاست فیفا بود که به مقر فیفا در زوریخ وارد شد.

*شیخ سلمان در بدو ورود به سالن انتخابات با سیکس‌وال و چامپاین عکس یادگاری گرفت. در مقابل بن‌حسین با اینفانتینو و سیکس‌وال احوال‌پرسی کرد.

فیفا در ورودی سالن زوریخ به شش زبان مختلف دنیا به حاضرین در سالن خوش‌آمد گفته و از انها پذیرایی می‌کند.

*قبل از شروع کنگره فوق‌العاده فیفا، البته از سوی دبیر کل فیفا حضور و غیاب صورت گرفت که هر 209 عضو حضور دارند و فقط فدراسیون های اندونزی و کویت به دلیل تعلیق فدراسیون‌های‌شان نمی توانند در رای گیری ریاست فیفا شرکت کنند.

طبق آخرین تصمیم اتخاذه شده فدراسیون های این دو کشور می توانند تا روز دوازدهم و سیزدهم می می 2016 ( بیست سوم و بیست چهارم سال 95)از برنامه های آتی خود دفاع کردند و در جلسه‌ای که در مکزیک برگزار خواهد شد، با ارئه توضیحات رفع تعلیق شوند.

 

ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *