پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تشکر ستاد انتخابات کشور از هوادارن نامزدها

پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 476322
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۲ تاکید کرد: هواداران نامزدهای انتخابات با پایان زمان تبلیغات از هرگونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز کنند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور،‌ در اطلاعیه شماره 12 ستاد انتخابات کشور ضمن تشکر از کلیه هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی تقاضا شده، پس از پایان زمان تبلیغات از هرگونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز کنند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه شماره 12 ستاد انتخابات کشور

با عنایت به اینکه براساس ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 23 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تبلیغات از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 94/12/6 ممنوع می باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: لذا ضمن تشکر از کلیه هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی تقاضا می‌شود پس از پایان زمان تبلیغات، از هرگونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز نموده و در سطح شهر و خصوصاً زمان حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هرگونه نماد تبلیغاتی نامزد خاص(مثل عکس، بروشور و...) خودداری فرمایند.

در پایان این بیانیه آمده است: امید است با همکاری بیش از پیش همه هواداران محترم نامزدهای انتخاباتی، در روز جمعه 94/12/7 با مشارکت گسترده مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات شاهد حماسه ای دیگر از حضور مردم باشیم.

ستاد انتخابات کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *