سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

منتظر وزش باد، رگبار و رعد و برق باشید

پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 476312
امروز برای مناطق شمال شرق کشور وزش باد شدید و در پاره ای نقاط همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.
به گزارش جهان به نقل از میزان،مدیرکل مرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با عبور سامانه بارشی از کشور در نیمه غربی و استان‌های واقع در جنوب البرز، امروز در شمال شرق کشور وزش باد شدید و در پاره‌ای از نقاط باد همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی درباره پیش بینی هوای امروز استان های کشور نیز گفت:‌ برای امروز در شرق استان مازندران، استانهای گلستان، سمنان و خراسان شمالی  و همچنین وزش باد شدید در پاره‌ای از نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و در خراسان جنوبی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره هوای استان تهران اظهار کرد: امروز هوای تهران کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و فردا نیز کمی ابری است.

امروز؛ بارش ها در 7 استان

همچنین اصغری،کارشناس هواشناسی،با بیان اینکه این سامانه بارشی خیلی سریع از مناطق غربی عبور می کند، افزود: امروز با کاهش تراکم ابرها در مناطق غربی کشور، بارش ها بیشتر در سواحل دریای خزر و ارتفاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان همچنین خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *