جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
حسین فدایی:

تفرقه افکنی میان اصولگرایان جواب نمی‌دهد

پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 476300
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه در آستانه انتخابات تشتت در اردوگاه اصلاح‌طلبان زیاد است، گفت: تلاش می‌کنند تا میان اصولگرایان تفرقه ایجاد کنند که البته موفق نمی‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین فدایی با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات و با یادآوری سازوکار انتخاب نامزدهای ائتلاف اصولگرایان در تهران و شهرستان ها، گفت: شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان، ساز و کاری را برای رسیدن به نامزدهای واحد مشخص و آن را به همه استانها ابلاغ کرده بود.

وی ادامه داد: البته بنا نبود که به صورت متمرکز عمل کنیم؛ قرار بود در حوزه های انتخابیه یک شورا به صورت متناظر با شورای مرکزی ائتلاف تشکیل شود که این اتفاق افتاد و هر کدام از نامزدهایی هم که اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه بر روی آنها توافق کرده اند و به تائید شورای استان هم رسیده است، مورد تائید شورای مرکزی است.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در رابطه با تهران نیز از همه نامزدهایی که به صحنه آمدند و فضا را گرم و پرشور کردند، تشکر می کنیم اما باید توجه داشته باشیم که تعداد کرسی های مجلس در حوزه تهران ۳۰ نفر است و چاره ای نبوده است جز اینکه از میان همین تعداد نامزد اصولگرا، این تعداد گزینش شود.

فدایی تصریح کرد: بسیاری از نامزدهایی که در لیست قرار نگرفته اند، به نفع وحدت اصولگرایان انصراف داده اند؛ از سایر دوستان هم تقاضا می کنیم که انصراف دهند تا خدشه ای به وحدت نیروهای انقلابی وارد نشود.

وی همچنین با ارزیابی دوشاخه شدن فهرست اصلاح طلبان و حامیان دولت در هفته اخیر گفت: در اردوگاه نیروهای دوم خردادی، اختلاف و تشتت زیاد است؛ آنها طمع کرده بودند که برخی از اصولگرایان را در لیست خود بیاورند و با این کار ایجاد تشتت کنند که البته موفق نشدند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنها الان تلاش می کنند تا به شیوه های دیگری میان اصولگرایان تفرقه ایجاد کنند که البته به جایی نخواهد رسید.

فدایی درباره حضور دو عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان تصریح کرد: این کار برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان بود، وگرنه این افراد به جهت مبانی فکری و اهداف با هم یکی نیستند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *