سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

جلسات گرانی آب‌ و برق کلید خورد

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 476199
نتایج جلساتی که در خصوص مسیر پیش روی تعدیل قیمت‌های آب و برق از میانه تابستان تاکنون در وزارت نیرو تشکیل شده، اکنون روی میز کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "فعلاً قیمت آب و برق افزایش نمی‌یابد" این جمله‌ای است که اکنون تمامی مسئولان وزارت نیرو بر روی آن اتفاق نظر دارند، اما اینکه لفظ "فعلاً" تا چه‌زمانی صدق می‌کند جای سؤال دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که در حال حاضر در سلسله جلسات درآمد و هزینه‌ای دولت در سال 95 که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می‌شود، یکی از موضوعات روی میز و درحال بررسی مرحله بعدی افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله قیمت مصرفی آب و برق است.

نتایج جلساتی که در خصوص مسیر پیش روی تعدیل قیمت‌های آب و برق از میانه تابستان تاکنون در وزارت نیرو تشکیل شده اکنون روی میز کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و نتایج این بررسی‌ها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار است در شورای عالی اقتصاد و سپس جلسات هیئت دولت مطرح شود.

این مسئله که ارزان فروشی آب و برق باید در مرحله‌ای در سال 95 کاهش یابد مورد توافق تمامی مسئولان اقتصادی دولت است اما در خصوص زمان و نحوه اجرای آن هنوز هیچ تصمیمی نهایی نشده و بررسی‌ها ادامه دارد.

تنها تصمیمی که پیش از این در دولت اخذ شده بود، این بود که در خصوص افزایش قیمت‌ها هیچ اعلامی تا زمان انتخابات 7 اسفند صورت نگیرد و تمامی تصمیم‌ها و اقدامات به بعد از انتخابات موکول شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
جدا از خودشان که خجالت نمی کشند از خدا و پیغمبر هم خجالت نمی کشند که فصل به فصل آب و برق را گران می کنند؟آخر تا کجا و چه اندازه؟استخوانهایمان زیر بار این گرانیها که دولت بی تدبیر نومید کنند باعثش است خرد شد.
فلکزده
خجالت بکشید چی میخاین از این ملت بدبخت