جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

یک‌اصلاح‌طلب: مخالفان برجام نباید به مجلس بیایند!

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 476165
عضو لیست انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت می‌گوید که باید مجلسی متفاوت شکل بگیرد تا برجام را عملی کند.
به گزارش جهان،‌ محمدرضا بادامچی عضو لیست انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که نظرتان در مورد رکود ایجاد شده در دولت یازدهم چیست، گفت: خوشبختانه از زمانی که آقای روحانی رئیس‌جمهور شده رکود بهبود یافته است.

وی افزود: در دولت قبل رکود بیشتر و جریانات اقتصادی که صورت می‌گرفت صوری بود. چرا که دولت قبل پول چاپ می‌کرد و بین مردم نشر می‌داد که این خود باعث رکود بیشتر شده بود اما الان آقای روحانی جلوی اسکناس بدون پشتوانه را گرفته است.

عضو لیست انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه معیشت مردم در حال بهبود است، گفت: امیدواریم در سال 95 چرخ واحدهای تولیدی به حرکت دربیاید و اشتغال ایجاد شود.

بادامچی با بیان اینکه باید مجلسی شکل بگیرد که همسو با دولت باشد، اظهار داشت: نباید کسانی که از توافق هسته‌ای ناراحتند و می‌خواهند جلوی لغو تحریم‌ها را بگیرند به مجلس دهم راه یابند.

وی در پاسخ به این پرسش که یعنی شما می‌خواهید مجلس «بله قربان گو» و «هر چه شما می‌گویید خوب است» تشکیل دهید، گفت: نه اتفاقا آنهایی که بله قربان گو بودند باید از مجلس بروند. ما الان می‌خواهیم مجلسی متفاوت تشکیل دهیم تا برجام را عملی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
چه آدم مشهوری!!!
اين نخودچي كيه و چه كارس
Iran, Islamic Republic of
این جماعت ازبس شجاعن قبل ازتاییدصلاحیت مدام ازقانون وقانونمداری میگن بلافاصله پس ازتاییدصلاحیتشون برای نظام خط ونشون می کشن وهارت وپورت می کنن!!! مثل اون یکی شون که گفته بود بایدتکلیف "برجامیان ونابرجامیان" مشخص شود!!!