جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۸

شگفتی‌های سفر آیت‌الله جنتی به ورامین؛ «تکرار انقلاب در ورامین»

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 476129
آیت‌الله جنتی در ابتدای سخنرانی خود ضمن تجلیل از پیشتازی مردم ورامین برای گشودن باب شهادت در سال ۱۳۴۲ گفت؛ «من در این شهر بوی بهشت را استشمام می‌کنم».
شگفتی‌های سفر آیت‌الله جنتی به ورامین؛ «تکرار انقلاب در ورامین»
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، متن یادداشت محمدمهدی شیرمحمدی با عنوان "وقایع نگاری و شگفتی‌های سفر آیت‌الله جنتی به قرچک و ورامین؛ انقلاب در ورامین تکرار شد" به‌شرح ذیل می‌باشد:

سفر آیت‌الله جنتی به ورامین جهت حضور در «یادواره شهدای مدافع حرم» با استقبال پرشور و شگفتی‌های متعددی همراه بود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود؛

* مراسم استقبال مردم ورامین از آیت‌الله جنتی از شهر قرچک آغاز شد. قرار بود ورود آیت‌الله جنتی به قرچک حدود ساعت 15 باشد که به‌دلیل ازدحام جمعیت  یک ساعتی به تأخیر کشید.


 
* مراسم استقبال مردم ورامین از مسجد جامع قرچک آغاز شد و آیت الله جنتی با استقبال امام جمعه شهرستان قرچک، در اجتماع پرشور مردم قرچک، لحظاتی را برای اهالی این شهر سخنرانی کرد و ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای این منطقه و اشاره به ذکر مصائب حضرت صدیقه طاهره(س)، حضور این مردم در صحنه را موجب احیای مکتب اهل بیت(س) توصیف کرد.

* مردم قرچک و ورامین در قالب چندین دستگاه اتوبوس و دهها خودروی سواری و موتورسیکلت، کاروان استقبال از آیت الله جنتی را از قرچک تا ورامین همراهی کردند.


 
* آیت‌الله جنتی حدود ساعت 17 با استقبال آیت‌الله محمودی، امام جمعه شهرستان ورامین وارد این شهر شد و ابتدا به مزار شهدای مدافع حرم رفت و ضمن قرائت فاتحه برای این شهدا، لحظاتی را به گفتگو با تعدادی از بازماندگان شهدای مدافع حرم پرداخت.

* برنامه بعدی سفر آیت‌الله جنتی به ورامین، حضور در اجتماع پرشور اهالی این شهرستان در میدان امام حسین(ع) بود، اجتماع مردم در این میدان چنان زیاد بود که عزیمت خودروی حامل آیت‌الله جنتی به جایگاه دقایق طولانی به طول انجامید و این خودرو و تعدادی از خودروهای همراه کاروان، به‌دلیل ازدحام جمعیت آسیب دیدند.

* آیت‌الله جنتی سپس در ساعت 17:30 در اجتماع پرشور میدان امام حسین(ع) ورامین سخنرانی کرد و ضمن تقدیر از ابراز احساسات مردم شهیدپرور ورامین، از هوشیاری آنها در برابر استکبار جهانی از سال 1342 و نیز فتنه 88 تقدیر و تشکر کرد و این تقدیر با ابراز احساسات متقابل مردم مواجه می‌گردید.

* تعدادی از مسئولان فرهنگی و تبلیغاتی شهرستان ورامین با مقایسه این اجتماع با اجتماعات روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و 9 دی 88، اذعان می‌کردند که «انقلاب در ورامین تکرار شد».


 
* آیت‌الله جنتی، حدود نیم ساعت قبل از اذان مغرب اجتماع میدان امام حسین(ع) را به‌قصد عزیمت به منزل امام جمعه این شهرستان ترک گفت و مردم ورامین، تا نزدیکی بیت آیت الله محمودی، با شعارهای «مرگ بر انگلیس» و «عمار انقلابی؛ حمایتت می‌کنیم» مهمان خود را با راهپیمایی همراهی کردند.

* آیت الله جنتی در منزل امام جمعه ورامین لحظاتی را با خبرنگاران رسانه‌های جمعی گفتگو کرد و سپس همراهان نماز جماعت مغرب و عشا را به‌امامت ایشان، اقامه کردند.

* برنامه اصلی این سفر حضور در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) محل برگزاری نماز جمعه شهرستان ورامین بود که در نزدیکی بیت آیت‌الله محمودی قرار داشت. در این مسجد اجتماع پرشوری با عنوان «یادواره شهدای مدافع حرم» برگزار شد.

* قبل از سخنرانی آیت‌الله جنتی در این یادواره و نیز اجتماعات پرشور قرچک و میدان امام حسین(ع)، مسئولان برنامه اشاره می‌کردند؛ «صدای آمریکا، اعتراف کرده است که سفر آیت الله جنتی به شهرستان ورامین، که آغازگر قیام 15 خرداد بود، معادلات انتخابات را تغییر خواهد داد».

* در همه اجتماعات قرچک و ورامین، قبل از سخنرانی آیت‌الله جنتی، مردم شعارهای پرشوری در حمایت از «دومین مظلوم انقلاب» سرداده و بیشترین شعارهای ضداستکباری با «مرگ بر انگلیس» آغاز و با مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه می‌یافت.

* قبل از سخنرانی آیت‌الله جنتی در «یادواره شهدای مدافع حرم» کودکی خردسال از بازماندگان شهدای مدافع حرم، همراه با یکی از فرماندهان «فاطمیون» همراه با دسته‌گلی، پرچم مبارزان فاطمیون را به «آیت الله جنتی» اهدا کردند.

* قبل از سخنرانی آیت‌الله جنتی، چند نفر از ذاکران اهل بیت(س) که اتفاقاً خود نیز از مدافعان حرم بودند اشعاری زیبا را در وصف حضرت صدیقه طاهره(س)، سلحشوری مردم ورامین، و تجلیل از ایستادگی مظلومانه و البته مقتدرانه آیت الله جنتی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی با ابراز احساسات پرشور حاضران خواندند.

* آیت الله جنتی در ابتدای سخنرانی خود ضمن تجلیل از پیشتازی مردم ورامین برای گشودن باب شهادت در سال 1342 گفت؛ «من در این شهر، بوی بهشت را استشمام می‌کنم.» و سپس تصریح کرد: «از درهای بهشت «باب الجهاد» است. در 15 خرداد 1342 شما با اهدای خون عزیزان خود، این باب را که قرنها مسدود بود، دوباره گشودید. بنابراین همانند شهدای بدر، که پیشگام در اسلام بودند، شهدای شما مقام بزرگی دارند زیرا پیشگام در نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بودند. بعد هم در حوادث منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و فتنه 88 و نیز دفاع از حرم اهل بیت در سوریه، حضور شما در صحنه موجب گردید  «باب الجهاد» باز بماند.» این تجلیل آیت‌الله جنتی با استقبال فوق العاده حاضران مواجه گردید.

* آیت‌الله جنتی سخنان خود را در سه بخش حول محورهای تجلیل از مردم ورامین و نیز مقام شامخ شهدای توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و اهمیت انتخابات مخصوصاً انتخابات «مجلس خبرگان رهبری» سخن گفت.

* پایان‌بخش سفر آیت‌الله جنتی به ورامین حضور در ضیافت حوزه علمیه کوثر بود که در آن جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، علمای اعلام و شخصیت‌های فرهنگی این شهرستان، نیز حاضر بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این قدر نحیفه معلوم نیستش تو عکسا عزیزممم
عبدالله
درود خدا بر آیت الله جنتی
روحانی مظلومی که سلف شیخ فضل الله ها و مدرس ها در این زمان می باشد. روحانیون که در هیچ شرایطی، کاخ نشینی را بر زندگی همسطح با مردم عادی ترجیح نداد.
او باوجود 37 سال مسئولیت های مهم ، همواره همتراز مردم عادی زندگی کرد.
احمد
در تکمیل کلام شما دوست عزیز باید بگویم... دشمنان انقلاب همواره به کسی هجوم می آورند که به واسطه ی پاکی و تدین مهر تاییدی بر مشروعیت نظام زده است....
دلیل هجمه های زیاد علیه ایشان در قالب انواع جوک و تمسخرات همین پاکی و صداقت ایشان است...
Iran, Islamic Republic of
برا رضای خدا منتشر کنید.

سلام بچه ها
ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین.

امروز و امشب رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.
هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) .
شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید.(اینا تا ساعت 8 صبح پنجشنبه)
یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید.

- اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه .دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟!

توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید.
در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست.
از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}.

-نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید.
-با خانواده یا دوستان برید.
-اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت.
-هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید.
دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه.
-صبور باشید.

ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/
همین داخلیها به انگلیس یاد دادند که اینگونه حرف بزند هر چه از این سه عزیز بد بگویند علاقه ملت به این سه عزیز و دیگر عزیزان ولایتمدار بیشتر و بیشترتر می شود. ما ملت ولایتمدار ایران اسلامی به لیست ضد انگلیسی حتما حتما و حتما رای خواهیم داد. یا علی
Iran, Islamic Republic of
آخ واخ چه فتوشاپی
چشمت کور :دی
شریف
جنتی خار چشم دشمنان انقلاب است و در مقابل هجمه های ناجوانمردانه ، هیچ گاه از مواضع و اصول خود کوتاه نیامده و نمی آید، درود خدا بر این بزرگ مرد تاریخ اسلام
سرور
انشاالله شنبه بزرگتر می شوی می فهمی فرق مردم را با فتوشاپ.
احمد
فتوشاپ رو شما با شعارهای توخالی : ما «بیشماریم» و «ما هستیم» رقم زدید...
احمد
درود وسلام به مردم قرچك و ورامين كه اينگونه به استقبال يادگار امام خميني (ره) وحافظ قانون اساسي وسرباز ولايت بعمل آمد دشمنان وداعش داخلي را مايوس كرديد تشكرقدرداني خودرااعلام ميكنم.
روباه پیر انگلیس خائن و دوستان انگلیس در ایران می خواهند این ملت را با فریب گول بزنند کور خواندند این ملت همیشه بیدار است و به موقع جواب غربیان و دوستانشان در ایران را خواهد داد.
درود بر یار امام خمینی(ره)
درود بر ایت الله جنتی
باهر
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مردم انقلابی،فهیم و با بصیرت و همیشه در صحنه ورامین...دم همتون گرم

ان شاالله آیت جنتی که خاری است در چشمان دشمنان خارجی و فریب خوردگان و ساده لوح های داخلی در پناه امام زمان (عج) از کلیه بلیات مصون و محفوظ باشند.
درود خدا بر این مرد بزرگ که خاری است در چشم دشمنان و بی بی سی
United States
آیت الله جنتی خارچشم فتنه گران شده درودخدابراو ومردم غیورورامین وقرچک
مهدی
Iran, Islamic Republic of
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد . عزت از آن خدا و به دست خداست.
هر کس برای خدا کار کند خداوند به او عزت میدهد و بر عکس هرکس به خاطر دنیا تلاش کند و خدا را فراموش کند خداوند او را خوار و ذلیل میکند خداوند به عزت این سرباز امام خمینی و مقام معظم رهبری یعنی آیت الله جنتی بیفزاید که دل دوستداران انقلاب را شاد و چشم دشمان انقلاب را با حضور خود در جمع مردم غیور ورامین و یشوا کور کرد درود خدا بر مردم دشمن شکن ورامین و پیشوا که همیشه یار انقلاب بوده و هستند