سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۱
۲۲

امنیتی ترین لیست تاریخ خبرگان به نام هاشمی ثبت شد

سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 475903
گفتنی است اصلاح طلبان نسبت به حضور (الف.خ) که از متهمین پرونده قتل های زنجیره ایست در ستاد یکی از نامزدهای انتخابات خبرگان و فعال فهرست هاشمی رفسنجانی به شدت برآشفته و ناراحت هستند.
امنیتی ترین لیست تاریخ خبرگان به نام هاشمی ثبت شد
به گزارش جهان، اصلاح طلبان نسبت به لیست خبرگانی که هاشمی حامی آن می باشد به شدت اعتراض کرده اند.

اصلاح طلبان که اعتراض خود را به گوش روحانی نیز رسانده اند معتقدند این لیست امنیتی ترین لیست خبرگان است که در آن 4 وزیر اطلاعات ادوار مختلف حضور دارند.

اصلاح طلبان به روحانی که خود نیز با سوابق شورای امنیت ملی و سوابق نظامی گذشته چهره ای امنیتی نظامی محسوب می شود گفته اند: در این 3 لیست 3 وزیر اطلاعات یعنی ری شهری، دری نجف آبادی،علوی(سه نامزد مورد حمایت  فهرست هاشمی رفسنجانی از تهران) و فلاحیان(نامزد فهرست هاشمی رفسنجانی از خوزستان) حضور دارند و این لیست مورد حمایت اصلاح طلبان نخواهد بود.اصلاح طلبان که سال ها شعار آزادی بیان و دموکراسی و خروج از فضای امنیتی سر دادند امروز نمی توانند از امنیتی ترین لیست خبرگان حمایت کنند و حمایت از این لیست برخلاف شعارهایی است که در چند سال اخیر سر داده ایم.

گفتنی است اصلاح طلبان نسبت به حضور (الف.خ) که از متهمین پرونده قتل های زنجیره ایست در ستاد یکی از نامزدهای انتخابات خبرگان و فعال فهرست هاشمی رفسنجانی به شدت برآشفته و ناراحت هستند.

لازم به ذکر است روحانی قول پیگیری این موضوعات و انتقال آن به هاشمی را داده است.
منبع:پارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
جناب اقای هاشمی چهار وزیر اطلاعات در یک لیست چه معنی ای می دهد؟
دولتمد نظرتان که امنیتی ترین دولت انقلاب است
اقلا به مجلس خبرگان رحم کنید
سرور
وقتی رای نیاوردند می فهمند شاید هم نه.
Iran, Islamic Republic of
ما فقط به ليست هاشمي راي ميدهيم
من به لیستی که شبکه بی بی سی دلخوش کرده رای نمیدهم
من هاشمی راقبول ندارم به ایشون رای نمیدهم اما تیتر شما را هم قبول ندارم
بپا جانمونی! خخخخخخخ
مصطفی
شما هم صدا و سیما داری غصه نخور
امیدوارم روز شنبه این خخخخخخخ تبدیل به آه و ناله و عذاری نشه
Iran, Islamic Republic of
سلام بچه ها
ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین.

این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.
هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) .
شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید.
یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید.

- اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه .دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟!

توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید.
در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست.
از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}.

-نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید.
-با خانواده یا دوستان برید.
-اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت.
-هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید.
دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه.
-صبور باشید.

ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/
حقگو
Iran, Islamic Republic of
بنده به ليست آيت الله رفسنجاني ان شاء الله راي نخواهم داد ليكن حضور مسئولان سربازان گمنام جمهوري اسلامي در ليست ايشان از نقاط قوت آن است و نه نقطه ضعف
United Kingdom
کدوم سربازگمنام؟؟!!!!!
علی
برادر عزیز شما دارید بچه های وزارت را زیر سوال می برید.همان ها که امنیت ما را تامین می کنند .
علی
مراقب فریب دشمنان باشید آنها می خواهند ما را گمراه کنند .
همه می دانند که بسیاری از لیست هاشمی ٰ ولایی هسند و برای گمراه کردن ما در لیست قرار گرفته اند .
كدومشون گمنامند؟؟!!
بعنوان يك شهروند كاري به جناح و خط و خطوط بازي ندارم اما گاها از اينكه به دو نيروي مخلص انقلاب تاخته ميشود واقعا ناراحت ميشوم .نمي دانم چرا جناح هاي سياسي كم مي آورند مي روند سراغ وزارت اطلاعات و سپاه و اگر كسي از طيف مقابل در اين نيروها عضو بوده باشد آن جناح را به طريقي مي كوبند انصاف نيست اين نيروهاي خدوم و انقلابي و واقعا گمنان سپاه و اطلاعات را فداي يك دو روزه انتخابات كنيم واقعا بنده آنچه كه از اين عزيزان براي نظام و رهبري و مردم كشورم ديدم جز امنيت آرامش و قدرت ملي چيزي نبوده .خواهش ميكنم رقابت و مباحثه و جدل هاي خود را بر مسايل ديگر تمركز دهيد نه اين عزيزان.با تشكر
خوب .
پس ديگري تخريب شما به ته ديگ خورده و امنيتي بودن را ملاك تخريب قرارداده ايد
مطمين باشيد كه مردم تهران اجاره نخواهند داد كه كهنسالان جامعتين با انان قيم مابانه برخورد كنند
از نظر اين كهنسالان راي مردم نزئيني است
پس فهرست فقط فهرست اميد
از طرف مردم حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
مگر کسی که مسئولیت خطیر وزارت اطلاعات را داشته و در آنجا بر حسب وظیفه و تجربه به تجربیات ارزشمندی دست یافته و از طرفی از دینی دارای درجه اجتهاد است و مورد تایید شورای نگهبان وجودش با ضعف یک لیست است؟!!!!
هرچند من به آقای هاشمی رآی نمی دهم
Iran, Islamic Republic of
درود بر سربازان گمنام امام زمان عج.
سربازان امام زمان نه سربازان هاشمي!!
ببینید دستشون روشد خداکنه رای نیارن
اسماعیل
جناب ری شهری عزیز، من و همرزمان باقیمانده از جبهه های 8 سال نبرد با امپریالیزم، به شما امیدها بسته ایم. استاد، ما را مایوس نکن. یکبار دیگر "تبری" این عنصر بصیر و انقلابی شیعه را از نیام برکش.