جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

با فشار پشت پرده، مناظره امشب شریعتمداری لغو شد!

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب: 475761
لغو مناظره حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق به دلیل وجود برخی فشارها صورت گرفته است چرا که بنا بود مدیر مسئول روزنامه کیهان در این برنامه برخی مطالب مهم و افشاگری ها را انجام دهد.
به گزارش جهان به نقل از راه دانا؛ در حالی که قرار بود ساعاتی دیگر مهدی رحمانیان مدیر مسئول شرق با حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در برنامه نگاه یک تلویزیون برگزار شود صدا و سیما در اطلاعیه ای از لغو این برنامه خبر داد.
 
 
 
شنیده های خبرنگار دانا حکایت از آن دارد که لغو  این برنامه به دلیل وجود برخی فشارها صورت گرفته است چرا که بنا بود مدیر مسئول روزنامه کیهان در این برنامه برخی مطالب مهم و افشاگری ها را انجام دهد.
 
 
خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرده بود  به منظور بررسی جایگاه و اهمیت پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتحابات مجلس شورای اسلامی، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق امشب با حضور در برنامه نگاه یک، دیدگاه دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب به انتخابات جمعه هفتم اسفند را تبیین می کنند.
 
ویژه برنامه نگاه یک، به تهیه کنندگی حسن نهضت در آستانه انتخابات روز جمعه خبرگان رهبری و شورای اسلامی، طراحی شده است.
 
 
 
لغو مناظره مذکور با عث شد تا موجی از اعتراضات در شبکه های مجازی ایجاد شود؛ کاربران این شبکه ها از مسئولان رسانه ملی می خواهند تا مقدمات برگزاری برنامه هایی از این دست را فراهم کنند و تحت تاثیر فشارهای بیرونی این قبیل برنامه ها که باعث آگاهی مردم می شود را لغو نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
سال 76 برنده یک مسابقه از یکی از برنامه های صدا وسیما شده بودم که مجری برنامه آقای واحدی بود (برنامه صبح بخیر ایران) ان زمان به من زنگ زدند برنده 10000تومان شده اید تا حالا که موفق به دریافت آن نشده ام! واقعا جای تاسف است از یک چنین رسانه ملی
اصلاح طلب = افراطي غير منطقي
بسیار جای تاسف است