شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴
علی مطهری:

با یارانه مخالفم، بخاطر انتخابات جرأت قطع آن را نداریم!

شرایط اقتصاد خوب هم بشود، مشکل جوانان ادامه خواهد داشت!
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 475760
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من با یارانه دادن به مردم مخالفم، اصل آن با اقتصاد مقاومتی منافات دارد؛ البته بخاطر موضوع انتخابات فعلا جرات قطع آن را نداریم.
با یارانه مخالفم، بخاطر انتخابات جرأت قطع آن را نداریم!
به گزارش جهان به نقل از دانشجو، عصر امروز نشستی پیرامون انتخابات به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف با حضور علی مطهری نماینده مردم تهران در سالن آمفی تئا‌تر مرکزی دانشگاه شریف برگزار شد.

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص قطع یارانه گفت: من با یارانه دادن به مردم مخالفم، اصل آن با اقتصاد مقاومتی منافات دارد؛ البته بخاطر موضوع انتخابات فعلا جرات قطع آن را نداریم.
 
مطهری گفت: امیدواریم در مجلس دهم مسئله مسائل 88 بررسی شود.
 
وی در واکنش به پخش کلیپی با مضمون بررسی مسائل جوانان از جمله ازدواج و اشتغال گفت: اگر ما شرایط خوب اقتصادی را هم مهیا کنیم باز هم مشکلات جوانان ادامه خواهد داشت چرا که در قشر مرفه هم چنین مشکلاتی وجود دارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: پیرامون مسئله ازدواج جوانان هیچ راهی جز برگشت به اسلام وجود ندارد چرا که اسلام با دوری از ازدواج مخالف است مسائل جنسی عامل تکمیل انسان است در اسلام در درجه اول ازدواج دائم در درجه دوم ازدواج موقت و در درجه سوم تعدد زوجات مطرح شده که همه این راه حل معضلات اجتماعی است.
 
مطهری افزود: کسانی که می گویند آزادی مطلق را در جامعه قرار دهیم با وجود آزادی مطلق مشکلات افزایش می یابد چرا که شاهدیم کشورهای اروپایی با این مسائل درگیر هستند تاکنون کمیسیون فرهنگی مجلس قانون تسهیلات ازدواج جوانان و صندوق ذخیره ارزی را برای حل این مشکل ایجاد کرد که البته آن طرح به خوبی اجرایی نشده است.
 
وی با اشاره به موضوع یارانه ها گفت: به نظر من یارانه ها باید به مرور قطع شود و تنها به افرادی که زیر نظر کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند ارائه شود یارانه دادن به مردم با اصل اقتصاد مقاومتی منافات دارد مردم باید مانند دیگر کشورها به دولت ها پول دهند وجود یارانه تنها برای دوره موقتی بود ولی ادامه آن کار درستی نبود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: مجلس و دولت با هم هم نظر هستند که باید یارانه ها قطع شود ولی چون بحث انتخابات مطرح است فعلا جرات قطع آن را نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
شما ماهی میلیونی میگیری خیلی ها بااین یارانه ی کم یه ماه ومیگذرونن میدونی فقرچیه میدونی شب گرسنه خوابیدن چیه نمیدونی وگرنه این حرفارونمیزنی
علی آقا شماهم مثل بقیه نفست ازجای گرم بلند میشه!
همین یارانه که رقمی هم نیست زندگی خیلیا رو بهتر کرده
اگر وکیل الدوله ها وارد مجلس بشوند هم یارانه ها قطع میشود و هم مدارس پولی می شود .
محمد
اقای مطهری شده حقوقت پانزدهم ماه تمام بشه برای 15روزه بعدی عزا داشته باشی چرا بیراه میروی اقتصاد مقاومتی یعنی کالاهای بنجل خارجی را بعلت پور سانت بعضی اقایون وارد نکنیم اقتصاد مقاومتی یعنی وابستگیمان را به واردات کالاهای مصرفی خارجی کم کنیم اقتصاد مقاومتی یعنی بجای خریدن ایر باس یاپورشه با بهاءدادن به تولیدات داخلی و راه اندازی کارخانهای که بعلت منافع عده ای که بخاطر واردات پورسانت خوبی میگرند تعطیل شده اقتصاد مقاومتی یعنی داشتهایمان را ارج دهیم که فردا روز باز اگر کدخدا قهر کرد کاسه گدای دستمان نگیریم من حقیر سوادزیاد ندارم اگر اشتباه میکنم راهنمایم کنید