چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - تایلند

رضا یزدانی طلا گرفت

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 475218
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال طلا را بر گردن آویخت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است، رضا یزدانی نماینده وزن 94 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال صاحب مدال طلا شد.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر جانی اکاپوینگ از تایلند را شکست داد و در دور بعد نیز مقابل سهراب‌جان مکرم اف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی برای حضور در فینال نیز با نتیجه 7 بر صفر خودربولگا دورجخاند از مغولستان را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

یزدانی برای کسب مدال طلا با ماگومد موسی‌ئف، دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قرقیزستان روبرو شد که پیش از پایان وقت اول مسابقه این حریف را با ضربه فنی شکست داد و طلا گرفت. یزدانی در فینال سال 2014 آسیا این کشتی‌گیر را شکست داده بود.

پیش از این میثم نصیری و مصطفی‌ حسین‌خانی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم ایران را صاحب مدال طلا کرده بودند. یونس سرمستی هم در 57 کیلو پنجم شد.

مسابقات چهار وزن دوم از ساعت 6:30 فردا به وقت ایران آغاز می‌شود که احسان‌پور، نادی، لشگری و هادی به مصاف حریفان خواهند رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *