جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

متهمان پرونده انتخابات محاکمه شدند

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 475178
پرونده تخلف در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرج، در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران در دست بررسی است.
به گزارش جهان، علی منصوری شاکی پرونده چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرج که خود نیز یکی از نامزدهای این انتخابات بود و ادعای وقوع تخلف در روند برگزاری انتخابات یاد شده را را دارد، درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: این پرونده همچنان در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران مطرح رسیدگی است و رای صادر نشده است.

شاکی پرونده انتخابات شورای شهر کرج با بیان اینکه تا کنون سه جلسه دادگاه برگزار شده افزود: آخرین جلسه، 14 بهمن امسال برگزار شد و منتظر حکم دادگاه هستیم.

به گفته منصوری در این پرونده، برخی از مسئولات وقت کرج در مظان اتهام قرار دارند.

شاکی این پرونده مدعی است، کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز، وقوع تخلف در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر کرج را تایید کرده و این مسئله را رسماً به وزارت کشور اعلام کرده است و قرار بود برای رسیدگی به این پرونده، هیئت حل اختلاف تشکیل شود.

منصوری پیشتر به خبرنگار تسنیم گفته بود این پرونده در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه 1083 دادگاه جزایی تهران نیز بعد از اعتراض متهمان به قرار صادره در دادسرا، ان را تایید کرده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *