کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیکوکاران بخوانند

30 بهمن 1394 ساعت 8:58

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: «جشن نیکوکاری» امسال به مدت سه روز از 12 تا 14 اسفند در مدارس، مراکز عمومی و نیکوکاری، مساجد و مصلی‌های برگزاری نماز جمعه، در سطح استان تهران همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محسن ولیئی افزود: امسال به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، این جشن در قالب «شورنیکوکاری» برگزار خواهد شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در آستانه سال نو بیان کرد و در ادامه به برنامه‌های برگزاری این جشن اشاره کرد و گفت: محوریت اصلی برنامه‌های این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در قالب طرح شوق دیدار خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در خصوص برگزاری "فروشگاه‌ نوروزی" که سال‌های گذشته در تهران برپا می شد نیز، اظهار کرد: این کار هر ساله به مناسبت فرا رسیدن سال نو توسط مسئولان کمیته امداد برگزار می‌شد که امسال تغییراتی در این کار صورت گرفته است.

ولیئی با تأکید بر اینکه امسال فروشگاهی تحت عنوان فروشگاه نوروزی، خاص مددجویان و نیازمندان برگزار نخواهد شد توضیح داد: طی بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که به جای برگزاری فروشگاه نوروزی، قراردادی با یکی از فروشگاه‌های مطرح استان تهران به امضا برسانیم و در واقع مددجویان و نیازمندان با مراجعه به این فروشگاه اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند. مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین از "افتتاح صندوق وام قرض‌الحسنه امداد ولایت" در استان تهران خبر داد و گفت: این صندوق از 14 اسفندماه مصادف با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت پایلوت فعالیت خود را در استان تهران آغاز خواهد کرد.

 


کد مطلب: 474986

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/474986/نیکوکاران-بخوانند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com