جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

عارف:مجلسی می‌خواهیم که یاور دولت باشد

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب: 474968
رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: می‌خواهیم مجلسی شکل بگیرد که بتوانیم برجام اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را تقدیم مجلس کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گردهمایی انتخاباتی اصلاح‌طلبان که عصر امروز در سالن حجاب برگزار شد، اظهار داشت: ما به‌اتکای خداوند متعال و رأی شما مردم در 7 اسفندماه می‌خواهیم مجلسی شکل بگیرد که در ادامه حماسه‌ای که در سال 92 خلق کردید، شاهد برجام‌های مختلف در امور داخلی کشور باشیم و بتوانیم برجام اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را تقدیم مجلس کنیم.
 
وی ادامه داد: ما مجلسی می‌خواهیم که اولویت آن معیشت مردم، رونق اقتصادی، اشتغال و ازدواج جوانان باشد.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از هواداران خود درخواست کرد که به 30 نفر اصلاح‌طلبان رأی دهند.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس در ادامه گفت:‌ امروز 30 تن از کاندیداهای ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با حضور در مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) با آرمان‌های این امام و شهدای گران‌قدر تجدید میثاق کردند و امیدواریم با پشتوانه معنوی تمام کاندیداهایی که با اتکا به رأی مردم به صحنه آمده‌اند کاری کارستان انجام دهند.
 
عارف با اشاره به برنامه‌های ائتلاف اصلاح‌طلبان برای زنان افزود: یکی از راهبردهای محوری و مهم اصلاح‌طلبان اولویت‌ دادن به زنان و جوانان است. امروز افتخار ما این است که بیش از 50 درصد ظرفیت دانشگاه‌های ما متعلق به زنان است.
 
وی ادامه داد: امروز آنچه قطعی است این است که کل سرمایه‌های پیشرفت و توسعه به‌سمت نرم‌افزار می‌رود و زنان نشان دادند که در بخش‌های نرم‌افزاری نسبت به مردان دست بالاتر و برتری را دارند و آنچه مدنظر ماست ارتقای جایگاه زنان در همه نهادها از جمله نهاد قانون‌گذاری است تا نرخ مشارکت را از 12 درصد به مطلوب برسانیم؛ مجلس شورای اسلامی می‌تواند با تغییر نگرش در قانون این مسیر را هموار کند.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به تدوین برنامه جامع برای انتخابات مجلس دهم از سوی اصلاح‌طلبان، یادآور شد: ما برنامه جامعی را در 126 بند برای انتخابات مجلس دهم تدوین کرده‌ایم. ما در ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت از یک طرف منافع ملی را دیدیم، اما از طرف دیگر هویت اصلاح‌طلبی برای ما جای بحث داشت. ائتلاف یک ضرورت بود، لذا با رایزنی و مشورت خداوند را سپاسگزاریم که ما را به ائتلافی ارزشمند رساند.
 
عارف اظهار داشت: ما مجلسی می‌خواهیم که این ائتلاف را پیگیری کند، مجلسی که در رأس امور باشد، مجلسی که متخصص‌ترین چهره‌های شاخص در کشور فعالیت کنند، مجلسی که یاور دولت باشد و خود را در پیشرفت دولت کنار آن ببیند، مجلسی که مقابله با فساد و فقر در دستور کارش باشد، مجلسی که از جایگاه نظارتی خود در پیشرفت امور استفاده کند، مجلسی که همه صداها در آن شنیده شود و مجلسی می‌خواهیم که خانه مردم باشد.
 
وی ادامه داد: ما مجلسی می‌خواهیم که نماد مردم‌سالاری دینی باشد و نقش اصلی را مردم داشته باشند. مجلسی می‌خواهیم که نماینده مردم مطالبات آنها را پیگیری کند.
 
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس خطاب به هواداران اصلاح‌طلب، خاطرنشان کرد:‌ از همه خواهش می‌کنیم که هر 30 نفر لیست اصلاح‌طلبان را مبنا قرار دهند و باید در 7 اسفندماه به هر 30 نفر رأی دهید و ما به رأی شما نیاز داریم. ممکن است رأی‌ دادن به 30 نفر نماینده مجلس و 16 نفر نماینده خبرگان برای مردم خسته‌کننده باشد، اما این خستگی ارزش دارد که مجلسی داشته باشیم که دغدغه آن، مردم باشد و نگذارد که فرجی‌دانا استیضاح شود؛ مجلسی که دولت را تشویق کند که برجسته‌ترین نیروها را به خدمت بگیرد و مجلسی که برای انتصاب یک مدیر از وزیر سؤال نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ببخشید جناب عارف .. در برجام سه چهارم سانترفیوژها را دولت خاموش کرد ... در برجام اقتصادی مثلا میخواهید سه چهارم کارخانه ها را از کار بیاندازید ؟ .. یا در برجام فرهنگی و اجتماعی قرار است چراغ سه چهارم چراغ خانواده ها یا سه چهارم اخلاق و عدالت را خاموش کنید ؟
رضايي ع ر
عارف :
شاهد برجام‌های مختلف در امور داخلی کشور باشیم و بتوانیم برجام اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را تقدیم مجلس کنیم.

آقاي عارف افتضاحي همين برجام اولي براي 70 سال ملت بس است تا از خفت آن بدر بايد برجام هاي بعدي پيش كش !!!!!