جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
در شماره جدید خط حزب‌الله منتشر شد؛

دستورالعمل انگلیسی برای مجلس خبرگان/ مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب

پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 474871
بیست و یکمین شماره‌ هفته‌نامه «خط حزب‌الله» با گزارشی تحلیلی با عنوان «مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب» درباره مشارکت و انتخاب ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه منتشر شد.
دستورالعمل انگلیسی برای مجلس خبرگان/ مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بیست و یکمین شماره‌ هفته‌نامه «خط حزب‌الله»، هفته‌نامه‌ خبری - تحلیلی نمازهای جمعه، مساجد و هیئت‌های مذهبی، با گزارشی تحلیلی با عنوان «مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب» درباره مشارکت و انتخاب ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه منتشر شد.
 
سخن هفته این شماره با عنوان «دستورالعمل انگلیسی» به موضوع بسیار پراهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دخالت رسانه‌های رسمی دولت انگلستان در آن پرداخته است.  

صفحه ویژه انتخابات در این شماره یکی از مهم‌ترین بخش‌های سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان را با عنوان «توطئه اصلی» در خود جای داده و همچنین جدولی از نکات مهم بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات مطرح شده در همین دیدار را برای استفاده عموم امت حزب‌الله منتشر کرده است.  
عکس ویژه‌ این شماره «خط حزب‌الله» نیز به تصویری منتشرنشده ‌از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم افتتاح صنایع اسلحه‌سازی الحدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۲ اختصاص داده شده است.

بیست و یکمین شماره هفته‌نامه خبری - تحلیلی «خط حزب‌الله» به ارواح طیبه شهیدان مهدی و حمید باکری «سرداران شجاع تبریزی و آذربایجانی» جنگ تحمیلی تقدیم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دستورالعمل روسی برای مجلس خبرگان/ مجلس مردمی یا مجلس مرعوب
نشریه خیلی خوبی هست.