جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۶
۵۶
اختصاصی جهان نیوز؛

خیز یک جریان در دولت برای عزل "دیپلمات انقلابی" وزارت خارجه

پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب: 474813
این مقام بدون اشاره به تلاش این دیپلمات کهنه کار، مواضع انقلابی ایشان در قبال منطقه و همچنین هماهنگ نبودن با موضع دولت در قبال منطقه! را دلیل اصلی پیشنهاد خود ذکر کرده است.
خیز یک جریان در دولت برای عزل "دیپلمات انقلابی" وزارت خارجه
گروه سیاست جهان نيوز ـ  یک مسئول بلند پایه دولتی، فشار مضاعفی را به وزارت خارجه وارد آورده و خواستار برکناری هر چه سریع تر این دیپلمات انقلابی وزارت خارجه شده است.

این مقام بدون اشاره به تلاش این دیپلمات کهنه کار، مواضع انقلابی ایشان در قبال منطقه و همچنین هماهنگ نبودن با موضع دولت! را دلیل اصلی پیشنهاد خود ذکر کرده است.

نزدیکی به قاسم سلیمانی اتهام دیگر امیرعبداللهیان بوده که باعث شده دولتی ها به فکر تعویض ایشان در این مقطع حساس باشند.

برخی کشورهای عربی منطقه نیز از مواضع امیرعبداللهیان اظهار گله مندی کرده و آن را در راستای تنش زدایی دولت روحانی! ندانسته بودند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهتره نیروهای قجری بیایند سرکار تا پازل خیانت به ملت تکمیل بشه وبرای اینکار از انگلیس کمک بخواهند
مجید
یه پیشنهاد
چه طوره مجموعه ای از انواع بستنی عروسکی های کشور رو در وزارت خارجه پست معاونت بهشون بدیم...
مسعود
اين جماعت ...
بهتره از انگلیس کمک بگیرند که از کی خوشش میاد
رضايي ع ر
وقتي ... اومد ر...
Iran, Islamic Republic of
طرف اكثراً هر چه ظريف بافته است را پنبه ميكند ، أدبياتي تند و تحكم آميز همچون دلواپسان دارد ، اينگونه هيچ خدمتي به انقلاب نميشود و ديپلماسي دولت و نظام ضرر ميكند ، چرا بيخودي يكي را اينطوري انقلابي ميكنيد و كساني را كه بدرستي خواستار بركناري ايشان هستند ضد انقلاب معرفي ميكنيد ؟!!
Iran, Islamic Republic of
حتما باید گوش به فرمان کشور برادر عربستان سعودی باشد.
م.م
اتفاقا من برعکس شما فکر میکنم. اوایل اصلا امیر عبداللهیان رو نمی شناختم و نمی دونستم تفکرات انقلابی داره. فکر می کردم یکی مثل بقیه دولتی هاست. اما کم کم وقتی موضع گیری هاش و عملکردش رو دیدم بدون اینکه اعتقاداتش رو بدونم، صرفا به خاطر اینکه وظیفه اش رو خوب و به موقع و با قاطعیت انجام می داد ازش خوشم اومد. همیشه تعجب می کردم که چطور آدمی مثل امیر عبداللهیان که مواضع محکمی داره تو وزارت خانه ظریفه.
Germany
ایشون قبل اینکه نظرات انقلابی داشته باشه نظران منطقی و عقلانی داره. در ضمن رشته های ظریف وقیقا چی بوده بگید تا ما هم بدونیم. نکنه برجام رو میفرمائید که هر روز همین توافق خفت بار داره نقض میشه و آقای ظریف لبخند میزنه
حمید
دوست گرامی! انقلابی بودن یک سلیقه نیست که شما اینچنین دیگران را در مواجهه با آن قضاوت میکنید. به طور مصداقی، انقلابی بودن یعنی عمل به وصایا و فرمایشات امام خمینی (ره) و خلف صادق شون، امام خامنه ای. وقتی در فرمایشات صریح امام خمینی آمده که اگر روزی از صدام بگذریم، از آل سعود نمیگذریم، آنوقت به نظر شما تعبیر "برادران سعودی مان" از جانب جناب ظریف، خدمت به انقلاب محسوب میشه!!!؟ وقتی در نص صریح امام خمینی و امام خامنه ای، مصداق عینی و تمام استکبار و دشمن، آمریکا معرفی میشه و جناب ظریف، از "اختلاف بین آمریکا و ایران" صحبت میکنند، خدمت به انقلاب محسوب میشه!!!؟ و هزاران هزار مثال دیگر که واقعاً هر انسان منصفی قبول میکنه که جناب ظریف در خط دیپلماسی انقلابی نیستند.
کاربر
این بنده خدا ، دیپلمات محترم را چه کسی به عنوان معاون وزارت تعیین کرده است؟ فردی جز طریف!!!
به نظر بنده یکی از دیپلمات های فعال ما در حوزه خاورمیانه هستند و اگر کمی در حوزه سیاست خارجی فعال باشید به عینا مشاهده می کنید بخشی از مدیریت سیاست منطقه ای رو آقای ظریف به این دیپلمات محول نموده اند.
ان شالله پای اون مسئول دون پایه ی دولتی بشکنه7بار !!!!!!!!!
درود فراوان بر جناب امیر عبدالهیان اجرش با امام زمان(عج)
واله تا آنجا كه ما در اين يكي دوسال گذشته از جناب ظريفتان ديده ايم هرچه بافته ,جز وهم و خيال هيچ چيز ديگه اي نبوده!
علی
آن کدام پست فطرتی است که گوش بفرمان مقامات عرب مزدور است؟ لطفا معرفی کنید .
Kuwait
اگه وزارت خارجه امير عبداللهيان را تعويض كند ما ديگر هيچ اعتمادي به دولت نخواهيم داشت
Belgium
یعنی شما تا الان این دولت رو نشناختی؟!!! و اهدافش برای شما آشکار نشده؟!
Iran, Islamic Republic of
الآن هم اعتقادی به دلت نداریم ! زیرا دولت فعلی به مردم ایران توهین می کنند ، ولی دولت های استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار را مهربان و مؤدب می یابد ! مردم ایران را نامحرم می داند و تقریباً تمامی قراردهای بین المللی را محرمانه اعلام می کند ، در حالیکه آشکارترین دشمان مردم فهیم ایران از جزییات این قراردادها مطلعند ! به شفاف ترین شکل ممکن اعلام می کنند که برای مدیریت کشور به زیادبن ابیه نیاز مبرم دارند !!!! قضاوت با خواندده گرامی ...
رضايي ع ر
عوض هم نكنه ما از ابتدا هم به اين دولت نه اعتقاد داشتيم و نه اعتماد !!
دولتي كه لابي باند رفسنجاني بياد روي كار از اين بهتر نميشه !!!
محمد
جهان نیوز دمت گرم که از اسرار خانه دولتی ها خبر میاری بیرون
Romania
مضحک است عربهای جاهلی حق دارند با انجام هر نوع جنایتی چه در منا چه تجاوز، چه تجاوز به یمن و سوریه تنش زائی کنند اما یک نفر که حرف حق را می زند به مذاق اعراب جاهلی و دوستان خودباخته داخلی آنها خوش نمی آید و باید ساکتش کنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
به زودی خواهیم فهمیدکه دروغگویید.برای انتخابات از سردار سلیمانی خرج نکنید چون سردار هم اعتدالیه.
دمت گرم علی آقا! خداییش من یکی رو که روشن کردی. من تا قبل از این فکر میکردم، حاج قاسم "جمهوریخواه"ه؛ اصلاً حالا که اینطور شد، من هیچکس رو قبول ندارم، میشه خودت کاندید بشی یک تک رأی به خودت بدیم!!؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اسلام دین اعتداله و قطعا مومنی مثل سردار در راس اعتدالیون خواهدبود.تندروی از چنین مردی محاله.
Iran, Islamic Republic of
قاسم سلیمانی فقط طرفدار اقای خامنه ای است بس .......... از کسی جز خدا هم نمیترسد نه مثل شماها که از کدخدا غرب شرق عرب وو می ترسید
عليخان! سردار سليماني عزيزمون كاملا" فردي معتدله,اما نه از اون نوع اعتدالي كه مطمع نظر و لقلقه زبان كثيف دشمنان اسلام بخصوص دولت نامردان آمريكايي و انگليسي و ساير دول جنايتكار غربي است و در ضمن با روي كار آمدن دولت شيخ حسن روحاني زياد اسم آن را در حرف و شعار و ژست دولتمردان و حاميان ريز و درشت شيخ حسن مي بينيم. اعتدال امثال سردار از اين نوع اعتدال وارداتي و غربگرايانه نيست بلكه از نوع اعتدالي است كه جز در خط اسلام و قرآن و ولايت در هيچ مسير انحرافي ديگري طي طريق نكرده و نمي كند .
اگر اعتدال سردار ازنوع اعتدال جماعت فعلي حاكم بر قوه مجريه بود هرگز حاضر نمي شد در برابر مستكبران عالم سينه سپر كنه و خار چشم انان و مزدورانشان بشه , اگر جنس سردار از جنس مدعيان اعتدال دولت شيخ حسن بود هرگز مبغوض كينه و حقد دشمنان اسلام و ايران واقع نميشد نه تنها مورد بغض شياطين قرار نمي گرفت بلكه حمايتش هم مي كردندو مورد تعريف و تمجيد همه جانبه آنها هم قرار مي گرفت. همانطور كه اين روزها در بنگاه تبليغاتي رسانه وابسته به سرويسهاي جاسوسي انگليس يعني بي بي سي رسما" ليست مي دهند كه به فلان و بهمان رأي دهيد و به فلان ليست رأي ندهيد.!!
مجید
اگه دست داس اعتدال بود...
United States
این بنده خدا مگر کارمند وزارتخارجه روسیه نیست؟!!!
تا الان فکر میکردم کارمند فارسی زبان وزارتخارجه روسیه و نماینده لاوروف در وزارتخارجه ایران است که اینقدر هم جهت منافع روسیه حرف میزند و اقدام میکند!!!!
واقعا باعث تاسف است که شما یکی از دیپلمات های ارشد کشور خود را نمی شناسی؟؟!!!
Indonesia
از نادانیت بوده که معاون عربی و آفریقا وزارت امر خارجه را با روسیه یکی می دانسته ای نشان دادی که چقدر نادان و بی سوادی
United Kingdom
بی سواد نیست . پرچمش نشون می ده اهل کجاست .
م.م
یکی از دولتی هایی که همیشه ازش خوشم میومد امیر عبدللهیان بود.
خاک بر سر این اعتدال اعتدالی که سنخیتی با اسلام ندارد و مبنایش هوای نفس می باشد
مسلم
جریان نفوذ دارد بچه های انقلابی را کنار می گذارد روحانی باید کاری کند وگرنه خون شهدا به جوش می آید.
رضايي ع ر
كجاي كاري اخوي ...
Germany
آقای امیر عبدالهیان از متعهدترین و متخصص ترین مدیران غیر جناحی دولت است برای ایشان منافع ملی بر منافع جناحی ارجحیت دارد. ایشان از افتخارات جنوب شهر است و تحصیلکرده روابط,بین الملل یک مومن و انسان مدیر و مدبر. خدمت ایشان در رده های بالای وزارتخارجه موجب دلگرمی مردم است. ما اهالی شاد آباد در جنوبغرب تهران به ایشان افتخار می کنیم
علی
هر کسی تاریخ مصرف دارد.
Iran, Islamic Republic of
بعید می دونم این خبر درست باشه. هر چند مدتیه از ایشون خبری نیست. من کاملا طرفدار دولت هستم و امیدوارم این خبر از اساس دروغ باشه. در قبال کشورهای عربی ایشون بهترین گزینه هستن
هادی
اگه امیر عبدالهیان رو بردارید خودتون با زبون خودتون گفتید که دارید مهندسی میشید و عروسک خیمه شب بازی هستید.حالا خود دانید....
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر عبداللهیان
shadi
مرگ بر آمریکا
محمد
آخر چرا از پیش خودتون به دروغ آسمون ریسمون می بافید نزدیکی به سردار سلیمانی چه ربطی به تغییر پست دارد
مجید
آره دمشون گرم
در این سیاست خارجه ی...
فارنهايت
. اخيراً خيلى ...به صورت ديگر نيروهاى نظام و انقلاب بندازيد بهرحال براتون متاسفم
حسام
Iran, Islamic Republic of
من تو منطق سياست هيچ چيزي رو اول باور نميكنم...
جالبه!
این کارگزارنی ها و اصلاح طلبان، اگر ایشان را برکنار کنند نشان میدهند که واقعا دیکتاتورند. و منافع حزبی را بر منافع جناحی ترجیح می دهند.
هر کسی که در این دولت انقلابی و ولایتمدار باشد با او دشمن هستند هر کسی که بخواهد باشد چون هاشمی از امثال سلیمانی ها خوشش نمی آید برای همین به زیردستش روحانی دستور عزل این انقلابی مسلمان را صادر نمود. روحانی بای بای بای بای بای بای
عباس
اخه شمارو سننه بابا یارو وزیر این وزارت خونه ست میخواد یه زیردست شو عوض کنه شماها چرا دلواپسین
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
مگه وزارت خانه ارث باباشه؟...
Russian Federation
... يخ كرد.
Iran, Islamic Republic of
جالبه تا پریروز تیم وزارتخارجه را ساده لوح و ...
الهی که خیر نبینن اونهائی که می خواهند امیر عبدلهیان را از پاسداری از ارزشهای انقلاب محروم کنند.
رضا
ايشان بهترين ديپلمات بعد از انقلاب و شخصي ثابت قدم و داراي شخصيتي دوست داشتني مي باشد اميدوارم اين موضوع صحت نداشته باشد.
علی
بابا چکارش دارید. خب وقتی ظریف میگه برادران سعودی ما، دیگه چه انتظاری دارید؟؟؟
دولت تخصصش در فحاشی به ملت هست وگرنه خارجی ها بیان به جوونامون تجاوز کنن و هزارتا هزارتا بکشنشون، هیچ ایرادی نداره.
یاد بگیرید بی شناسنامه ها، سیاست و رفتار برادرانه فقط برای خارجی های قلدر هست وگرنه شما هموطن ها که از دم برید به جهنم!!
بیستون
تاوقتی داعش بالای سر تون سبز نشه ،نمیفهمید که این تنش زدایی فقط یک خواب خواهد بود
ای اقا .یه ادم خوب تو وزارت خارجه بود اونم حذفش کردن .خوب بهتره از ملگه ی انگلیس بپرسن تعویضش کنیم یا نه .اینا که عادت دارن
متاسفم سایت شمار اباز کردم