سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

واکنش جابری به ادعاهای یک برنامه تلوزیونی

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۸
کد مطلب: 474552
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مذاکرات منجر به دریافت موجودی حساب بانکی مربوط به خریدهای تسلیحاتی پیش از انقلاب با مذاکرات مربوط به مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا مستقل از یکدیگر و در مسیرهای جداگانه انجام شده است.
به گزارش جهان به نقل از میزان، حسین جابری‌انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه درباره برخی ادعاهای مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی درخصوص مبادله اخیر زندانیان با آمریکا اظهار داشت: مذاکرات مربوط به مبادله زندانیان با درخواست دولت آمریکا و پذیرش این درخواست از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران به دلایل انسانی و پس از هماهنگی‌های لازم با مسئولان عالیرتبه کشور انجام شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: مذاکرات منجر به دریافت موجودی حساب بانکی مربوط به خریدهای تسلیحاتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با مذاکرات مربوط به مبادله زندانیان میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا مستقل از یکدیگر و در مسیرهای جداگانه انجام شده و این 2 موضوع، ارتباطی با یکدیگر نداشته است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *