جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احضارقهرمان تیم ملی تکواندو به دادسرا

سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 474510
مسئولان فدراسیون تکواندو از بهزاد‌ خداداد قهرمان سابق تیم ملی تکواندو به دلیل انتقادهایی که از تیم ملی پس از شکست مقابل آذربایجان داشت، شکایت کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ نوزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو در حالی طی چند ماه گذشته با حضور هشت تیم برتر دنیا در مکزیک برگزار شد که تیم ملی کشورمان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد، اما شکست تیم ملی ایران در فینال مسابقات جام جهانی مقابل تیم ملی آذربایجان( با سرمربیگری رضا مهماندوست) جنجال بسیار زیادی را به پا کرد. پس از شکست تیم ملی ایران مقابل آذربایجان، کارشناسان تکواندو انتقاد‌هایی را مطرح کردند که بهزاد خداداد یکی از قهرمانان سابق تیم ملی تکواندو نیز انتقاد‌هایی را مطرح کرد.

پس از انتقاد‌های خداداد، مسئولان فدراسیون بلافاصله مدعی شدند که از قهرمان سابق تیم ملی شکایت خواهند کرد و در خصوص شکایت فدراسیون تکواندو علیه خداداد، احضاریه‌ای از سوی شعبه 2 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران به قهرمان سابق تیم ملی ارسال شد و وی باید فردا در دادسرا حضور پیدا کند.

خداداد در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس، مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا مهماندوست باعث شده تا تیم ملی ایران در جام جهانی به فینال صعود کند واقعیت دارد، اظهار داشت: بله، تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی دور مقدماتی مقابل آذربایجان حرفی برای گفتن نداشته و دوستان می‌دانستند که به راحتی حذف خواهند شد، اما رایزنی‌های آقای X با رئیس فدراسیون آذربایجان باعث شد تا اتفاقاتی دیگری رخ دهد. رئیس فدراسیون آذربایجان پس از اینکه موضوع را با مهماندوست در میان می‌گذارد او نیز ارنج بازیکنان تیم را طوری می‌چیند که تیم ملی ایران به مرحله بعدی صعود کند. چرا که فرقی به حال آذربایجانی‌ها نداشته، چرا که آنها به مرحله بعد صعود کرده بودند. به هر حال مهماندوست لطف بزرگی به تکواندوی کشورمان کرد و فرصت داد تا تیم ملی به فینال صعود کند. او دور اول بازیکنان سبک وزن را وارد شیاب‌چانگ کرد تا تیم ملی بتوانند به دور بعدی صعود کند و از دور مسابقات حذف نشوند. او جلوی فاجعه را گرفت، اما حالا ببینید چطور علیه او موضع گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *