جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش‌سپاه به تحریم‌موشکی‌تهاجمی است

يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 474045
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا تلاش می‌کند دستاوردهای موشکی ما را محدود کند اما حرکت ما تهاجمی و رو به جلو است.
به گزارش جهان، سردار امیرعلی حاجی‌زاده ظهر امروز در حاشیه نشست با دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه فردوسی مشهد در پاسخ به فارس درباره تلاش آمریکا برای تحریم موشک‌های ایران، گفت: آنها تلاش می‌کنند ما را تحریم کنند که این پروژه را پس از برجام و توافق هسته‌ای کلید زده‌اند.

وی ادامه داد: حرکت سپاه در برابر این تحریم‌ها کاملاً تهاجمی و رو به جلو است و مسئولان کشور نیز همه برای این حرکت رو به جلو تلاش می‌کنند و آن را مورد تشویق قرار می‌دهند و ما تا به امروز کسی را ندیده‌ایم که نسبت به این حرکت رو به جلو مخالف باشد.

حاجی‌زاده با اشاره به دستاوردهای پروژه هوا فضا سپاه پاسداران، گفت: در سال آینده ما موشک عماد را خواهیم داشت، همچنین موشک سجیل نیز نوع جدیدی از موشک‌های دوربرد با سوخت جامد است.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اکنون ما با همه دانشگاه‌ها در حوزه هوا فضا در ارتباط هستیم و آنها پشتیبان علمی سپاه هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه‌ها بسیار فراوان است، افزود: بسیاری از گروه‌های فنی دانشگاه‌ها با ما در ارتباط بوده و اگر امروز توانمندی وجود دارد تنها کارکرد سپاه نیست بلکه تلاش تمام دانشگاهیان و جوانان کشور است.

حاجی‌زاده همچنین درباره جایگاه موشکی ایران در منطقه و دنیا گفت: ما در منطقه به لحاظ موشکی در جایگاه اول و در دنیا نیز جزو 10 کشور برتر در این زمینه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *