جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

از نظر ضرغامی چه کسی لیاقت رای دارد؟

يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 473918
رئیس سابق رسانه ملی گفت: افرادی که صادقانه به دنبال حل مشکلات اقتصادی هستند و نگاه به داخل دارند و نیاز به کمک خارجی نمی‌بینند باید برای نمایندگی مجلس انتخاب شوند.
به گزارش جهان، سیدعزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس سابق سازمان صدا و سیما در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره ویژگی‌های نمایندگان مجلس آینده، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید به کسانی رای داد که آمریکا را دشمن نمی‌دانند و راه را برای ورود آمریکا و سیاست‌های استکباریش باز می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید کسانی را انتخاب کرد که با همه وجود موضع شفاف مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا را قبول داشته و اعلام می‌کنند.

ضرغامی درباره توجه نمایندگان به مشکلات اقتصادی و معیشتی، افزود: مهمترین مسئله امروز کشور حل مشکل معیشتی و اقتصادی است. افرادی که صادقانه به دنبال حل مشکلات اقتصادی هستند و نگاه به داخل دارند و نیاز به کمک خارجی نمی‌بینند باید برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.

ضرغامی در خاتمه با یادآوری این نکته که شعار اصلی ما در انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود، متذکر شد: متاسفانه برخی به صراحت اصل استقلال را زیر سوال می‌برند و برخی مسئولان هم نسبت به این تحریفات موضع جدی نمی‌گیرند. استقلال برای ما از ارکان اصلی است و در این زمینه استقلال فرهنگی از همه مهمتر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *