جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کارت اعتباری خرید کالا معطل بانک‌مرکزی

شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 473688
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کالای لوازم خانگی در طرح کارت اعتباری خرید کالا به فروش نرسیده است، گفت: بانگ مرکزی هنوز کارت اعتباری خرید کالا را اجرایی نکرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دولت در اجرای بخش دوم طرح خروج از رکود قرار بود مرحله اول صدور کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی‌ را از 19 آذرماه امسال اجرایی کند. اما با گذشت بیش از دو ماه ازاعلام این طرح تعلل دستگاه‌های مختلف به ویژه بانک مرکزی باعث شده تا هنوز این طرح به مرحله اجرایی نرسد.

محمد طحان پور درهمین ارتباط در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: با وجود تمام صحبت‌ها از سوی بانک مرکزی و وزارت صنعت هنوز کارت اعتباری خرید کالا اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال سیستم بانکی قادر به ارائه تسهیلات نیست، افزود: در هیچ کدام از فروشگاه های لوازم خانگی اقدامی از سوی بانک مرکزی برای بروز رسانی دستگاه های پوز برای فروش کالا در قالب کارت اعتباری خرید کالا انجام نشده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوزام خانگی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ کالای لوازم خانگی در طرح کارت اعتباری خرید کالا به فروش نرسیده است، بنده هم کسی را ندیده ام که این کارت ها را دریافت و اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کرده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *