پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۸

اثر مرگ بر آمریکا گفتن‌ تان را ببینید

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 473573
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اینکه برداشته شدن محدودیت ها موجب می شود ایران به کشوری پیشرفته در منطقه تبدیل شود، گفت : مرگ بر آمریکا گفتن آزار دهنده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، «اد رویس» رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا در جلسه استماع مجلس نمایندگان به انتقاد از رویکرد اوباما در قبال ایران پرداخت. وی با انتقاد از توافق به دست آمده بین ایران و کشورهای ۱+۵ بر سر برنامه هسته ای این کشور مدعی شد چنین توافقی، پیامدهای امنیتی جدی برای واشنگتن و همپیمانانش دارد.

به گفته وی با این توافق، ایران به نظام تجاری و مالی بین المللی وارد شده و محدودیت ها را کنار زده است. ایران همچنین با گرفتن دارایی های بلوکه شده خود و برداشته شدن تحریم ها به کشوری پیشرفته در منطقه تبدیل خواهد شد.

رویس در ادامه ادعاهای خود ایران را به تلاش برای براندازی حکومت کشورهایی مانند عربستان و بحرین متهم کرد. وی همچنین از ادامه برنامه موشکی ایران ابراز نگرانی و ادعا کرد هدف از این برنامه، طراحی موشک هایی با قابلیت حمل کلاهک هسته ای است.

عضو جمهوری خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت حتی اگر ایران همه انتظارات دولت اوباما را برآورده کند، در مدت چند سال، برجام آن را به کشوری برتر در خاورمیانه تبدیل خواهد کرد که تنها چند قدم از توانمندی ساخت سلاح هسته ای در سطح صنعتی فاصله دارد.

وی افزود: این درحالی است که ایرانی ها در روز جمعه همچنان شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و این آزار دهنده ترین بخش برای من است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بالاخره تکلیف چیست باید سعی کنیم بین دوطرف دشمنی ها کم شود یا زیاد. اگر قرار است زیاد شود و باهم دیگر بجنگیم پس منتظر چی هستیم . خب پیش دستی که بهتر است ضربه مهلکی وارد میکنیم و بعد ...
عزیز جان دشمنی ها کم نشده ما فقط در حال عقب نشینی هستیم در حالیکه از اونطرف فشارها و تهدیدات ادامه داره. فکر نکن با کوتاه آمدن ما از مواضع بحقمان آنها ما را ول میکنند. میتونی به موضعگیریهای دولت و کنگره آمریکا در طی این 2 سال و خورده ای که دولت ما سیاست به اصطلاح تنش زدائی را پیش گرفته توجه کنی . علیرغم انفعال و عقب نشینی دولت در خیلی از زمینه ها مثل هسته ای و فضا ، سیاست خصمانه آمریکا تغییری نکرده است.
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
درود بر رزمندگان اسلام
درود بر مؤمنان
مرگ بر آمریکا
Kuwait
اي آمريكا از مرگ بر آمريكا گفتن ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير .
کاظم
مرگ بر امريکا
مرگ بر کدخدا
مرگ بر بزک کنندگان امريکا
سلام.دنیای سیاست مانند صحنه شطرنج است.هیچ شطرنج باز ماهری همان اول دستش را رو نمیکند وبا رعایت تمام جوانب وپیش بینی واکنشهای بعدی حریف حمله میکند....
درپاسخ آقایی که ساده لوحانه فرموده اند با پیشدستی ضربه بزنیم
یزدی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا