پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

گاز پیک نیک در قم قربانی گرفت

پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 473509
مسمومیت مردی حدود ۴۰ ساله با گاز دی اکسید کربن پیک نیک منجر به فوت وی شد.
به گزارش جهان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در پی اعلام مسمومیت آقای حدود ۴۰ ساله با گاز پیک‌نیک به اورژانس قم، مأموران این مرکز برای کمک‌های امدادی اعزام شدند که فرد مصدوم بر اثر استنشاق گاز دی اکسید کربن فوت کرد.

تاکنون ۹ نفر در استان به واسطه این گاز مرگبار جان خود را از دست داده و بیش از۷۰ نفر نیز دچار کاهش سطح هوشیاری بادرجات مختلف شده‌اند.

اقدامات اورژانس قم در ۲۲ بهمن

بر اساس گزارش مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، نیروهای اورژانس قم آمادگی کامل داشته و به مردم خدمات رسانی کردند.

استقرار ۱۰ دستگاه آمبولانس درمسیر راهپیمایی تاحرم مطهر، گشت ۴ دستگاه موتورلانس در محلهای پرترافیک وپرازدحام و آمادگی پایگاه‌های اورژانس در تمامی بخش‌های استان از جمله اقدمات اورژانس قم بود.

همچنین باتوجه به پیش بینی تردد بالا در محورهای استان تمامی پایگاه‌های شهر و جاده‌ای استان و اتوبوس آمبولانس و نیز بالگرد اورژانس ۱۱۵ در آمادگی صددرصدی جهت ارایه هرگونه خدمات درمانی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *