جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۷۳

روحانی: خدا برجام را آورد/ دروغ نگفتم!

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 472745
رئیس جمهور به وزیر امور خارجه، رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر دهقان نشان درجه یک لیاقت اعطا کرد.
روحانی: خدا برجام را آورد/ دروغ نگفتم!
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح  دوشنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخار آفرینان برجام، به 28 نفر از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و نیز خانواده معظم شهدای هسته‌ای نشان‌های لیاقت، خدمت و لوح یادمان زرین اهدا کرد.

رییس‌ جمهور در این مراسم به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نشان درجه یک لیاقت و مدیریت به علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نشان درجه یک شجاعت، به سردار دهقان وزیر دفاع و امور پشتیبانی نشان درجه یک شجاعت و به سایر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در بخش‌های دیپلماتیک، حقوقی و فنی از جمله سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی نشان‌های درجه دو لیاقت، درجه سه خدمت و لوح زرین سپاس اهدا کرد.

روحانی همچنین به همسران شهدای هسته‌ای کشورمان مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد،  مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی لوح یادمان زرین اهدا و از فداکاری و ایثارگری این شهیدان تجلیل کرد.

ظریف بعد از دریافت نشان درجه یک لیاقت گفت: خوشحالم برای مردمی که سزاوار این روز بودند.

همچینن سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از دریافت نشان درجه یک لیاقت از رئیس‌جمهور در سخنانی کوتاه گفت: دولت و رئیس‌جمهور ذره‌ای از تقویت توان دفاعی غفلت نکرده و نخواهد کرد.

وی افزود: قدرت موشکی ایران همواه خار چشم دشمنان انقلاب خواهد بود.


روحانی: خدا برجام را آورد/ دروغ نگفتم!


به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برجام، گفت: امروز روز پرافتخاری برای ماست تا ادای وظیفه به آنهایی که رنج، سختی‌ها، درشتی‌ها و مشکلات را به جان خریدند تا رنجی را از دوش ملت بزرگ ایران بردارند، کنیم.

وی با بیان اینکه امروز 19 بهمن قرین با روز نیروی هوایی ارتش است، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و ایثارش در سال 57 کمر قدرت نظامی رژیم استبدادی را در هم شکست و در برابر امام راحل و بزرگوار ادای احترام نظامی کرد. آن‌چنان این حرکت تکان‌دهنده بود که برای همه نشان از پیروزی یک ملت در برابر استبداد و استعمار بود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: بر روان امام(ره) درود می‌فرستیم که هرچه داریم از جمله استقلال، سربلندی، عزت، پایمردی و اعتماد به نفس همه را از او داریم.

روحانی با ابراز "درود بر روان پاک همه شهیدان از آغاز نهضت اسلامی تا بهمن 57 می‌فرستیم" گفت: تمام شهیدان برای استقرار این انقلاب تلاش کردند و در این مراسم به‌ویژه به روح شهیدان فناوری صلح‌آمیز سرزمین‌مان ــ که عالمانه، آگاهانه و دلاورانه این راه پرخطر را برگزیدند و اگرچه می‌دانستند این راه خطرناک است ذره‌ای عقب‌نشینی نکردند، اگر ده‌ها شهید در این راه می‌دادیم باز هم دانشمندان هسته‌ای راه ملت، راه عزت و سربلندی را رها نمی‌کردند ــ درود می‌فرستیم و برای خانواده‌‌های بزرگ‌شان عزت بیشتر آرزو می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز روز نشان است، تصریح کرد: امروز روز قدردانی یک ملت از سرداران فداکار صحنه دفاع بین‌المللی یک ملت است، امروز روز تقدیر از همه آنهایی که برای عظمت این ملت شبانه‌روز تلاش کردند، است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز روز شکرگزاری در برابر خداوند کریم، حکیم و عزیز است، گفت: امروز روز شکرگزاری از خدایی است که همه چیز از اوست و من شک ندارم اگر در این صحنه نمایندگان ملت ایران در برابر قدرت جهانی پیروز شدند لطف خداوند، دعای سوخته‌دلان و خانواده‌های شهیدان، صالحان و اجابت دعای شب‌های قدر این آخرین ماه رمضان از سوی آن معبود بزرگ است.

روحانی ادامه داد: آن معبود بزرگ بود که نظر لطف و رحمت بر ما انداخت وگرنه ما کجا و پیروزی عظم تاریخی یک ملت تاریخ‌ساز کجا؟ و امروز روز سپاسگزاری در برابر پیامبر(ص) و ائمه هدی(ع) و روز تواضع و فروتنی در برابر ولی‌الله اعظم(عج) است که عنایت او بود که کارساز شد.

وی با تأکید بر "امروز روز سپاس و تشکر ویژه از ثامن‌الائمه(ع) است که هرآنچه در کشور داریم در پناه اوست" ادامه داد: امروز روز تشکر از ملت بزرگ ایران است که در همه صحنه‌ها ایستادگی کردند و هیچ‌گاه در برابر قدرت‌های بزرگ و جمعیت‌های بزرگ نترسیدند و سر فرود نیاوردند و در 15 خرداد و 17 شهریور و 22 بهمن به‌تنهایی ایستادند و مقاومت کردند و پشت به پشت هم در جنگ تحمیلی آنهایی را که می‌خواستند ما را به ذلت بکشانند خوار کردند و حماسه آفریدند و پیروزی بزرگ ایجاد کردند.

رئیس‌جمهور با اعلام "هر کجا همه با هم بودیم پیروز شدیم و هر کجا شیطان توانست ولو برای چند روز میان ملت فاصله ایجاد کند سرافکنده شدیم" گفت: نمونه‌هایی از پیروزی در فتح عملیات ثامن‌الحجج، طریق‌القدس، فتح‌المبین، آزادی خرمشهر، پیروزی والفجر 8 و 10، که با پیروزی مردان سرافراز ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی همراه بود، از نشانه‌های وحدت در کشور است.

روحانی با ابراز "روزهای سختی را پشت سر گذاردیم" ادامه داد: به همان میزان که تصمیم‌گیری در عملیات کربلای 4 و 5 سخت بود به همان نسبت شب توافق ژنو برای ما سخت بود و سر شب تا 5 صبح مذاکره می‌کردیم و در تماس بودیم، اما راه را گم نکردیم و خدا ما را تنها نگذاشت.

وی ادامه داد: کنار لطف خدا و همت و ایستادگی مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری که هر وقت از ایشان درخواست داشتیم جلساتی را با ایشان داشته باشیم و یا مشورت خواستیم و یا اینکه جمعی و یا فردی درخواست داشتیم در خدمت ایشان باشیم هیچ‌گاه دریغ نکردند و همه تجربه‌های خودشان را در اختیار ما گذاشتند و ما را هدایت کردند و چارچوب‌های دقیقی پیش پای ما گذاشتند به این پیروزی‌ها رسیدیم و مذاکره‌کنندگان ما تلاش کردند تا سخنی از رهبر معظم انقلاب به زمین نماند، حتی اگر لازم بود 10 یا 17 شبانه‌روز تلاش می‌کردند و سختی‌ها را تحمل می‌کردند.

رئیس‌جمهور افزود: اگر رهبری نبود انسجام ملی، وحدت ملی و دستاوردها در این حد نبود یا حتی شاید دستاوردی نداشتیم و اساس کار ما لطف خدا، ایستادگی ملت و راهنمایی‌های رهبری بود.

روحانی تصریح کرد: کنار مؤلفه‌های ذکرشده کاردانی افراد باتجربه و همت و ایثارگری آنها باعث این دستاوردها شد. اگر دانش، تجربه و خلوص این افراد در طول این مدت ــ که من ناخالصی از آنها ندیدم ــ نبود این پیروزی‌ها نصیب ما نمی‌شد.

وی ادامه داد: در طول این مسیر من بارها جلساتی با آقایان ظریف، عراقی و تخت‌روانچی در روزها و مراحل سخت داشتم و در تمامی مراحل خلوص، توانمندی و شهامت آنها را دیدم. مگر این کار بزرگ بدون شهامت، دانش، آشنایی به رموز مذاکره امکان‌پذیر بود؟ اگر دولت یازدهم هنری داشت، هنرش در این بود که بهترین‌ها را برای این مصاف برگزیده بود و اگر اینها نبودند کار بسیار سخت بود.

روحانی ضمن تقدیر از همه دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای در به ثمر نشاندن این مذاکرات، گفت: اگر سرداران رشید در بغداد، سامرا، فلوجه، تکریت و رمادی ایستادگی نمی‌کردند و در دمشق و حلب به ملت سوریه کمک نمی‌کردند  و اگر شهامت ارتش و سپاه و ناجا و وزارت اطلاعات نبود، ما امنیتی نداشتیم که بتوانیم به این خوبی مذاکره کنیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز روز سپاس از همه است و برجام نه کار حزبی است و نه کار تبلیغاتی و متعلق به هیچ حزب و جناح خاصی نیست بلکه از افتخارات ملی است.

وی اضافه کرد: من 2 سال پیش دیدم و دروغ نگفتم که ساختمان تحریم‌ها ترک برداشته و اعلام کردم که این ساختمان تحریم و دیوار بی‌اعتمادی در برابر جهان فروریخته و افتخار از آنِ هیچ حزب و دولتی نیست و از آنِ ملت بزرگ ایران است.

روحانی با یادآوری مراسم تحلیف خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بنده در آن روز در برابر نمایندگان قسم یاد کردم که جهانیان در برابر ملت ایران باید راه تکریم را برگزینند و راه تحقیر و تحریم را کنار بگذارند و دلیل موفقیت برجام نیز در یک کلمه دنیا راه تحقیر و تحریم را کنار بگذارد و راه تکریم را برگزیند، بود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: دنیا فهمید که در برابر ملت ایران راه دومی وجود ندارد، گرچه می‌خواستند جنگ را بر ما تحمیل کنند. رئیس‌جمهور فرانسه به من گفت که در سال 2012 یعنی سال 91 سران قدرت‌های بزرگ برای تعیین ساعت و روز حمله به ایران با هم مشورت می‌کردند اما امروز همه برای مشارکت با ایرانیان و حضور اقتصادی کنار ملت ایران سخن می‌گویند.

وی با بیان "با برجام کار عظیمی صورت گرفت و تهدید را تبدیل به فرصت کردیم" اظهار داشت: به‌خلاف آنچه برخی کودکانه سخن می‌گویند که آنچه بعد از برجام ما برای ملت ایران خواهیم آورد کالای ساخته شده خارجی به‌جای کالای داخلی نیست، ما سرمایه و فناوری را خواهیم گرفت. مشارکت برای تصاحب بازارهای جدید را خواهیم گرفت.

روحانی خاطرنشان کرد: به آنها می‌گویم که دروغ نگویید، ملت خواهند دید که ما دروغ نگفته‌ایم. از روز اول راست گفتم که هرچه وعده داده‌ام به‌یاری خدا به آن عمل کرده، انجام داده و انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به عزم دولت در نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور گفت: اجازه نخواهیم داد مردم ایران در هواپیماهای کهنه با ترس و لرز بنشینند و تحقیر شوند. ما ناوگان هوایی، زمینی و ریلی را نوسازی خواهیم کرد. قطارهای پرسرعت و مدرن برای راحتی ملت ایران خواهیم آورد و این هنوز از نتایج سحر است، بدبینانه و بدخواهان هرچه می‌خواهند بگویند، راه ملت مشخص است.

روحانی با ابراز "می‌گویند با برجام دولت برای ملت رفاه بیاورد، مگر ما برجام را آورده‌ایم؟ ما خادم مردم هستیم، برجام را خدا آورد" اظهار داشت: پیروزی ملت اراده حق بوده و همان خدا هم برای ملت سربلندی بیشتر و رفاه بیشتر خواهد آورد. ما باید برای خدمت به ملت افتخار کنیم. افتخار می‌کنیم که رئیس‌جمهور آمریکا که کشورش قطب بزرگ اقتصادی است در برابر فتوای رهبر انقلاب سر فرود می‌آورد، آیا این افتخار ندارد؟ او گفت "به صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران به‌خاطر فتوای تاریخی رهبر ایران اعتماد می‌کنیم"، معنای این حرف این است که دنیا هم رهبری رهبر را به‌خوبی می‌فهمد و فتوای او را نیز درک می‌کند، می‌داند فتوا در یک جامعه اسلامی چه جایگاه بلند و بزرگی را دارد.

به‌گفته رئیس‌جمهور دنیا فهمید که اگر رهبر انقلاب در ایران سخنی گفت و قولی داد دنیا به این سخن و قول او اعتماد می‌کند.

وی با انتقاد از برخی از بداخلاقی‌های صورت گرفته نسبت به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: اینکه دنیا فهمید صهیونیست‌ها پس از 12 سال دروغ گفته‌اند، استکبار دروغ گفته و آمریکا دروغ گفته، آیا این افتخار ندارد؟ با همه نامهربانی‌هایی که در حق تیم هسته‌ای شد اما آنها هیچ‌گاه عصبانی نشدند، حالا شاید جایی دکتر صالحی به‌ظاهر عصبانی شدند که آن عصبانی هم قشنگ بود (خنده حاضرین)، می‌خواهم بگویم که اینها خشم فرو بردند و اراده‌شان را آهنین کردند.

روحانی ضمن تشکر از همه کسانی که وی آن را خادمین ملت و خدمتگزاران انقلاب دانست، عنوان کرد: در برابر آن‌همه محبت و ارشاد رهبری سر تواضع فرود می‌آورم، از همه مراجع و علمای بزرگ تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. از قوای قضائیه و مقننه به‌ویژه برادر عزیزم دکتر لاریجانی که در روزهای پرفراز و نشیب کمک کردند تشکر می‌کنم. از همه دولت‌ها از دولت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و  از دو دولت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای خاتمی و همچنین دو دولت آقای احمدی‌نژاد که به‌سهم خود تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دروغ را چنان محکم بگو که خودت هم باورت شود...
حکایت برجام است.
بی تدبیری
اگر قرار بود نشان لیاقت و شجاعت بابت برجام داده شود باید نشان لیاقت به شهدا و دانشمندان هسته ایی و موشکی ونشان شجاعت هم به سردار سلیمانی و رزمندگان و شهدای مدافع حرم داده می شد. ضمنا از ابتدای انقلاب تاکنون مردان وزنان زیادی برای پیشبرد انقلاب ،مبارزه با دشمنان و پیشرفت علمی کشور از خود لیاقت و شجاعت نشان داده اند که خیلی بیشتر از این سه نفر لایق هستند.
نشان شجاعت به کسی که از آمریکا می ترسد و مدعیست که آمریکا بمب هایی دارد که می تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد واقعا مسخره است!
Iran, Islamic Republic of
بعد از نشان لياقت رهبر به پاسداران نيروي دريايي اين كار چه معنايي دارد؟ آيا برجامي كه هزينه سنگيني بابت ان به مملكت تحميل شده نشان لياقت هم دارد ؟
شهروند
نشانی که از دست مقام معظم رهبری بابت برخورد با متجاوزان آمریکایی گرفته میشود قابل مقایسه با نشان های سیاسی و حزبی نیست.
شریف
احسنت حرف دل مرا زدی.
ایشان میخواهد این حقارت بزرگ ملت ایران را پیروزی و بانیان آن را قهرمان ملی معرفی کنند.
در حالی که این به اصطلاح دستاورد آنقدر بی ارزش است که حتی یادآوری آن قلب انسان را بهدرد می آورد، چه رسد به اینکه عوامل آن نشان هم بگیرند.
از شهرری
چرا مدال دادن توسط دولتی ها بی حساب کتاب شده ؟،چرا قانونی برای آن وجود ندارد ؟چرا مجلس شورایی را با مشارکت نهادهای مختلف برای تخصیص نشان ها تاسیس نمی کند؟
محمد
کمتراز2سال مونده
اندکی صبرسحرنزدیک است.
خدایا
یه سلامی هم بکنیم به اولین رییس جمهور4 ساله ایران!!
برجام را کدخدا آورد .
عالی بود
حسین
تا کور شود هرآنکه نتوانش دید
Romania
خدا بینات کنه
من
درودبراولین رییس جمهور4ساله ایران!
Iran, Islamic Republic of
روحانی قهرمان ممنونیم ازت سرفرازمون کردین
از دست دادن حق هسته ای و حقی معنوی به نام عزت و احترام ایرانی، به قیمت گرفتن محدود پول هامون که اون هم برای خودمونه سرافرازی محسوب میشه؟!
حالا که تسلیم شدید، حداقل تسلیم شدن رو بپذیرید و اخم کنید که بفهمیم غیرت دارید.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
احسنت
اون رییس جمهور هم به مشایی نشان داده بود

این کار نوعی پوشش برای خرابکاریهاست
خخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
سلام
1- وزیر دفاع نه وزیر دهقان
2- از زحمات همه آنها متشکریم
حسینی
امروز خیلی افسرده بودم ، ولی منو خندوندی متشکرم
از شجاعت شما در بتون ریزی در قلب راکتور متشکریم!
اینها که منفی دادند کیا هستند که از خوشحالی مردم و رفع تحریم ناراحتند؟ معلوم است با مردم بیگانه هستید
من الان خیلی خوشحالم کلی زندگیم تغییر کرده و تا چند نسل بعد از خودم از اینکه زنجیر برجام برگردنشان است خوشحالند
Iran, Islamic Republic of
منفي هارو تحويل بگير
خودگویی و خود خندی.

کسی تحویلشان نگرفت حالا خودشان به خودشان هدیه می دهند !!!
Iran, Islamic Republic of
ليا قتشان از اين نشان هم بسي بالاتره اجر شان با فاطمه ي زهرا
United States
خدا بوسیله بنده هاش نعمتش رو با ما میده مگه جز اینه؟؟
سرور
Romania
و مصیبتها را.
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Norway
چی چی رو باید دید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
@WhiteAvenger
آفتاب برجام را ای نابینای بی سواد بی شناسنامه از جای معدود تغذیه شونده ...
خخخخخ :)
زردینی
خدا آورد یا کدخدا؟؟؟؟؟؟؟
مواضب باشند به سرنوشت رحیمی دچار نشوند!
United States
خود گویی خود خندی عجب مرد هنرمندی
به کارگربتن ریزودستگاه بتن ریزهم نشان بتن خوب اهداکنند
ارزش دادندمدلها نزد مردم ایران ؛ همان است که امریکا ها را به زانوزدن واردار کردند. ته به شخصیت هایی که بالبخند زدن وبغل کردن دشمنان
محمدعلی
از سوئیفت چه خبر؟؟؟؟
از کدخدا چه خبر؟؟؟؟
از اجازه فرانسه برای دادن هواپیما به جای پولهای بلوکه شده چه خبر؟؟؟
از درجام!!!! چه خبر؟؟؟
انقدرتابلوحسودی نکنید!!
ایرانی
دوست عزیز حسادت نیست،اعتراض به بی عدالتی است ،بگذار آقایون در این دنیا خوشحال باشند ،گرچه با توجه به بد عهدی آمریکا خوشحالی آنها کوتاه مدت است و باید پاسخگو باشند.
سلام
United States
ه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نشان درجه یک لیاقت و مدیریت به علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نشان درجه یک شجاعت!!...
متین
خودشون از خودشون تشکر میکنند . برای خودشون کف میزنند . جشن میگیرند و به خودشون تبریک میگن . خود گویی و خود خندی .......
Iran, Islamic Republic of
نشان شجاعت بر سینه ... قلب راکتور اراک!
امیدی
دولتی که با قول صد روزه حل مشکلات اقتصادی رای مردم راجذب نمود و در ایام انتخابات از آزادی مردم و حق و حقوق مردم دم می زد پس از دو سال به مرور واقعیت خود را به نمایش گذاشته پس از دو سال مذاکرات خفت بار هسته ای قسمت هایی از توافقات خود را با شیاطین زمان آن چنان محرمانه می داند که حتی نمایندگان ملت هم از آن مطلع نیستند اگر واقعا این دروغ بزرگ یعنی فتح الفتوح برجام واقعی بود چرا باید محرمانه باشد و دشمنان انقلاب اسلامی از آن مطلع و مردم ایران و نمایندگان ملت غیر مطلع و در جدید ترین اقدامات دولت راستگویان باز شاهدیم وزیر نفت قراردادهای نفتی را محرمانه می داند و از همه مضحک تر قراردادهای خرید خودرو با شرکت پژو فرانسه هم محرمانه .
من
Iran, Islamic Republic of
چرا ایشون این نشان ها را بعد از اعطای نشان فتح به پاسداران دستگیر کننده نظامیان آمریکایی به مذاکره کنندگان و لبخند زنندگان به آمریکایی ها داد ؟؟؟؟؟؟
و چرا بعد از فرمایش مقام معظم هبری : "حادثه دستگیری 10 تفنگدار امریکایی را باید کار خدا دانست" ایشون گفتند خدا برجام را آورد؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا برجام را آورد!
خدا شیطان را آفرید و برای گمراه ساختن بندگان به او مهلت داد؟!
از قم
پس مدال لاریجانی چه شد آقای با سواد
فرقش اینه که فرماندهان سپاه ما آمریکائیها را به زانو دراوردند و فرماندهان برجام صالحی و ظریف )خود در مقابل آمریکائیها زانو زدند و حاضر شدند تمام سرمایه ای که ملت با خون دل و استقامت بدست آورده بودند یکجا تقدیم کنند برای یک لبخند !
آقای روحانی از اینکه فرزندان غیور این سرزمین تفنگداران کدخدایتان را به اسارت گرفتند از شما عذرخواهی می کنیم و درک می کنیم این مدال دادن شما را در مقابل مدالی که آقا داد به آن جوانمردان غیور !
شیطان هم به انسان نزدیک است و اعمال بدش را زیبا می نمایاند ...
شما اگر خادم مردم بودید تو این دوسال دست رو دست نمی گذاشتید
آقای روحانی برجام بیشتر از آنکه یک پیروزی باشد یک قرارداد ننگین است که سالها کشور را و انقلاب را از مسیر پیشرفت دور می کند
فدایی رهبر
دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه اما این کجا و آن کجا، . . . نشان آقا به سردار کجا و این نشان کجا . . .؟
United States
آقا من یه سوالی دارم!
اگه منم روی چندتا دانشمند و شهید کشورمون بتن بریزم بهم نیشان لیاقت و شجاعت میدن؟
سریع جوابم و بدین که می خوام منم نشان بگیرم!!!
لابد سکه ها رو هم خدا بخشیده به گروه برجام ا
فکر کنم این نشان ها پاداش نقدی و ماهیانه مادام العمر داشته باشد.
Norway
ظریف بعد از دریافت نشان درجه یک لیاقت گفت: خوشحالم برای مردمی که سزاوار این روز بودند.
نیازی به قضاوت تاریخ نیست . من یکی که مستوجب این عقوبت نبودم .
lممنون
Norway
ما از فرهنگ غربی اگر هم استفاده از تبلیغات برای اماده سازی افکار عمومی برای پذیرش موضوعی را داریم حداقل موضع و ماهیت تبلیغات را یکسان کنیم . ضمنا اقای روحانی که منتقدین را کودک نامیده اند طبیعی است طوری صحبت کنند که فقط برای کودکان قابل بهره برداری و پذیرش باشذ .
همگی:
خود گویی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی
خدا یا کدخدا؟؟؟؟
کاظم
يه دونه از اين نشانها را هم به جان کرى. بدهيد.!
خیلی مسخره است خودشون از خودشون تقدیر میکنن. تجلیل از شهدای هسته ای رو هم گذاشتن کنار افتخار افرینان برحام. متاسفم به خاطر بیت المالی که صرف شد ومن به عنوان یه فرد معمولی از حقی که از این بیت المال داشتم نمیگذرم
کدخدا با خدا فرق داره!!
کدخدا برجام را به خوردتون داد و خدا فرجام برجام را نشونتون خواهد داد
خود گویی و خود خندی
مگر دولت لبخندی؟!
.جوادی .
.
...مشکل اقتصاد و بیکاری رو حل کن
خودشون از خودشون تشکر میکنند . برای خودشون کف میزنند . جشن میگیرند و به خودشون تبریک میگن . خود گویی و خود خندی ....عجب مرد حقوق دانی !!!
خدا برجام را آورد
اگر این جمله را احمدی نژاد گفته بود رسانه ها و مطبوعات چه قشقلقی بر پا می کردند !!!
ناظر
Latvia
از رئیس جمهور قبلی نمی خوام دفاع کنم ولی اگه سانتریفیوژها نبود، 20 درصد نبود، آب سنگین نبود و ... که قبلا انجام شده بود، چه چیزهایی رو باید میدادیم و این برجام را به اصطلاح به فرجام می رساندیم.
محمد
Romania
وزیر دهقان؟ وزارت جدیده؟
آهان حتما منظورتون دهقان وزیر دفاع هست۰۰۰
محمد
سلام. اقای روحانی راست و حقیقت را می گویند این سنت الهی است که بعضی مو قعها خداوند عذاب را نازل میکند حال باید منتظر بود که ایا برجام عذاب است یا نعمت الهی
سید
مدال دادن روحانی دلچسب نبود