پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۸
"اسم" خمینی یا "رسم" خمینی

یادگار امام «خط امام» است، «خط امام» که هیچ، اینان طاقت خواندن «دست‎خط امام» را هم ندارند!

سرنخ فتنه را بگیریم عبای بعضی‎‎ها بدجور نخ‎کش می‎شود!
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 472475
یادگار امام «خط امام» است، «خط امام» که هیچ، اینان طاقت خواندن «دست‎خط امام» را هم ندارند! می‎گویید نه! بسم‎الله! این گوی و این میدان! این حضرات و این آفتاب «صحیفه امام»! آمار بدهند در روزگار «روحانی مچکریم» چندبار به شیوه خمینی آمریکا را «شیطان بزرگ» خوانده‎اند
یادگار امام «خط امام» است، «خط امام» که هیچ، اینان طاقت خواندن «دست‎خط امام» را هم ندارند!
گروه سیاست جهان نيوزـ همه به امام بدهکاریم، بر منکرش لعنت! اصلا «این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست»، منتها وقتی به «اسم» خمینی کمر به برانداختن «رسم» خمینی می‎بندند، داستان جور دیگری می‎شود! یعنی خمینی را هر جور بخوانی، با افاضات یا به تعبیر بهتر با اضافات بعضی‌‎‎ها جور درنمی‎آید!

حتما اثرات کهولت سن است، ‎اگرنه حق‎تعالی که تکلیف «اشبه‌الناس» را روشن کرده‎ است: «إن اولی الناس بابراهیم للذّین اتّبعوه»، حالا این استدلال‎های محیرالعقول را از توبره کدام عطار بیرون آورده‌‎‎‎اند، بماند! خمینی و این مرام‎های طاغوتی؟ استغفرالله!

اما آب که اینگونه سربالا برود، بعضی‎ها هم ابوعطا می‎خوانند! همان‎ها که تا دیروز داعیه فرستادن خمینی به «موزه‎های تاریخ» را داشتند که قابش کنند بزنند روی دیوار تا فقط به درد بزرگداشت‎های فانتزی بخورد نه اینکه نقشه ر‎اهی باشد برای تمام جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان نظام، حالا رگ گردنی شده‎اند برای «یادگار امام»!

همان‎ها که در برابر پاره شدن عکس امام سکوت کردند و هیچ نگفتند که نه، پای آن کف زدند و هورا کشیدند، حالا رگ گردنی شده‎اند برای «یادگار امام»!
همان‎ها که...!

این سیاه‎بازی‎ها را جایی در بیاورند که پرونده سیاه‌شان رو نشده باشد! رگ گردنی شده‎اند برای «یادگار امام»؟ کدام «یادگار امام»؟

یادگار امام «اصل ولایت فقیه» است؛ بفرمایند در روزگار فتنه که عروسک کوکی‎های شیطان علیه آن شعار می‎دادند، کجا تشریف داشتند؟

یادگار امام «جمهوری اسلامی» است؛ در روزهای پنجه کشیدن به رخسار آن و فریاد کردن «جمهوری ایرانی»، غیرت حضرات تکان خورد؟

یادگار امام «روز قدس» است؛ در روزهای سیاه فتنه که حرمتش را شکستند، آقایان گریبان چاک کردند؟ مگر خمینی نگفت: «فلسطین پاره تن اسلام است»، افتضاح «نه غزه، نه لبنان» را چگونه رفع و رجوع می‎کنند؟

یادگار امام «نظام اسلامی» است؛ در روزگار دهن‌کجی ‎سران فتنه به نظام که علف‎های هرز فتنه شعار «تقلب بهانه است، اصل نظام نشانه است» می‎دادند، صدای‌شان درآمد؟

یادگار که هیچ، «محرم» همه هست و نیست امام بود، روز عاشورا که مشتی آشوبگر هلهله‎کنان خیمه عزای اباعبدالله را آتش زدند، خون آقایان به جوش آمد؟ حالا رگ گردنی شده‎اند برای «یادگار امام»؟!

این تازه سویه خوش‎بینانه ماجراست که در همه این داستان‎ها ساده‎لوحانه بخواهیم منکر سر و سرّ آنها با اینها شویم و الا سرنخ فتنه را که بگیریم عبای بعضی‎‎ها بدجور نخ‎کش می‎شود!

یادگار امام «خط امام» است، «خط امام» که هیچ، اینان طاقت خواندن «دست‎خط امام» را هم ندارند! می‎گویید نه! بسم‎الله! این گوی و این میدان! این حضرات و این آفتاب «صحیفه امام»! آمار بدهند در روزگار «روحانی مچکریم» چندبار به شیوه خمینی آمریکا را «شیطان بزرگ» خوانده‎اند و ایده «محو اسرائیل از صحنه روزگار» را تبیین و از آرمان «فلسطین» دفاع کرده‎اند؟

بفرمایند در روزگار «مذاکره» و «دیپلماسی» با «ما آمریکا را زیر پا می‎گذاریم» چه معامله‎ای کرده‎اند و نسبت به «ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم» چه موضعی دارند؟

آنها که 2 سال و اندی است هرچه فریاد و فحش داشته‎اند نثار منتقد کرده‎اند، در برابر «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» چه می‎گویند؟

در قبال این آرمان خمینی که «از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه‌تنها از کعبه مسلمین که از کلیساهای جهان نیز ناقوس «مرگ بر آمریکا و شوروی» را به صدا درآوریم»، چه حالی می‎شوند؟

چه حالی می‎شوند وقتی مؤلفه‎های «اسلام آمریکایی» از منظر امام را برایشان فهرست ‎کنیم؟

چه حالی می‎شوند وقتی توصیه امام به «فرزندان انقلابی»‎اش را بشنوند که فرمود: «بغض و کینه انقلابی‎تان را در سینه‎‌ها نگه دارید؛ با غضب و خشم بر دشمنان‌تان بنگرید»، آنها که خنده و شادی و روی خوش‌شان سهم آمریکا بوده و اخم و تخم و روی ترش‌شان نصیب منتقد!

سیاهه کنیم «خط امام» را، حضرت ایشان در قاموس این حضرات «اعتدالی» می‎شود سردسته «افراطی‎ها» در این روزگار «پیاده‎روی» و «لبخند» و معلوم است که باید به «موزه‎های تاریخ» برود تا مبادا مواضع قاطع و انقلابی‎اش احیانا گوشه «توافق قرن» آقایان را بخراشد!

اصلا معتکفین بارگاه «کدخدا» را چه کار با مرام و مسلک «روح خدا»؟ مگر می‎شود از خمینی بگویی و با دشمن قسم‎خورده انقلاب خمینی دست بدهی و قدم بزنی و فالوده بخوری و شوخی کنی و لبخند بزنی و...؟

یادگار امام «وصیتنامه امام» است و جمله طلایی «میزان حال فعلی افراد است» که چونان چتری بر سر همه تاییدها و تنفیذهای امام سایه افکنده است، باید هم «دغل‎بازانی» که مصداق تام و تمام این گزاره‎اند دست و پا بزنند برای تغییر و تحریف آن!

یادگار امام «انقلاب» است و «نهادهای انقلابی»، «قانون» است و توصیه به «قانون‎گرایی»، طرفه‎تر از این نمی‎شود که به نهادهای انقلابی بتازی و از روی قانون چهارنعل رد بشوی و به شیوه شاهان و طواغیت بخواهی مناسبات را بازگردانی به همان دوران خان و خان‎بازی، رویش هم برچسب «امام» بزنی و...! خدایی اعتماد به نفس بعضی‎ها ستودنی است، اصلا نابغه باید باشی که چنین خوانشی از خمینی ارائه بدهی که با هیچ جای خمینی نمی‎خواند. وقتی «خواب» و «خاطره» می‎شوند ملاک، «خوانش» هم بهتر از این نمی‎شود! اینها که بی‎گمان اثرات کهولت سن است و طرف «عرض خود برده و زحمت ما داشته است»، اگر نگوییم «خمینی کوچک» را علَم کرده‎ که «خمینی بزرگ» را بزند!

اما زنجیره‎ای‎ها را بگو که در این گیر و دار سربالا رفتن آب چه ابوعطایی می‎خوانند! کسی نداند خیال می‎کند عمری است برای خاطر امام و «خط امام» گریبان چاک کرده‎اند. لابد به همین خاطر است که میان دشمنان امام این همه خاطرخواه دارند! اصلا متر و معیار خمینی برای تشخیص صدق و صلاحیت خلق‎الله همین تعریف و تمجید دشمنان انقلاب است اما قد و قواره بعضی‎ها را بخواهی با این معیار متر کنی، خدایی یک چیزی هم به «صفر» بدهکار می‎شوند، حالا رگ گردنی شده‎اند برای «یادگار امام» که چماق کنند بزنند سر فدائیان امام؟‌ ای بسوزد پدر سیاست بعضی‎ها که سیاست‌شان اینقدر بی‎پدر و مادر است!
منبع: وطن امروز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اني تارك فيكم ثقلين كتاب الله و عترتي
بابا يك كم يواش چقدر عصبانى؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود.
احسنت
Iran, Islamic Republic of
مي خواهند امام (ره) را محدود به اطرافيان كنند. در حالي كه تفكر امام (ره) است كه جهان ساز است
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن و خط امام از هم جدا شدني نيستند اشبه الناس به امام خلقا و خلقا
شهروند
Romania
عالی بود خداییش آنچه که درد دل من بود را نوشته
تازه کار
شما چقدر در این انقلاب سهم داشته اید نه خط تان یا امام است ونه رسمتان.
جناب نویسنده ی فهیم وطن امروز :
پاره کردن عکس امام رو یک نفر ضد امام و بی شرف
انجام داده ولی آشکار کردن این بی احترامی و چندین و
چند بار نشان دادن آن از رسانه ی ملی برای میلیون ها نفر
احترام به شان و جایگاه و راه امام نبود.