جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

محرومیت یک فوتبالیست بخاطر فیسبوک

يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 472448
اتحادیه فوتبال ترکیه یک بازیکن دسته سومی را به خاطر چند کلمه که در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته بود، ۱۲ جلسه محروم و ۶۵۰۰ یورو جریمه کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، این اتحادیه روز گذشته اعلام کرد «دنیس ناکی»‌ که در تیم «آمد‌اسپور» از دسته سوم لیگ ترکیه بازی می‌کند، اجازه ندارد به مدت 12 هفته در مسابقات تیمش حضور یابد.

علت این امر به خاطر چند کلمه‌ای است که این بازیکن در صفحه خود در شبکه فیسبوک نوشت.

بعد از آنکه در رقابت‌های جام حذفی ترکیه، آمداسپور به طرز شگفت‌انگیزی توانست تیم دسته اولی بورسااسپور را 2 بر یک شکست داده و حذف کند، این بازیکن کردتبار در صفحه خود نوشت: مردمانی در مناطق جنگی!

و بعد با نوشتن این عبارت یعنی «آزادی برای همه» موضوعی را مطرح کرد که به زعم اتحادیه و فدراسیون فوتبال ترکیه، شعار سیاسی تعبیر شد و «ناکی»‌را حدود 6500 یورو جریمه کرد.

البته بازیکن 26 ساله اظهارداشت به این رای اعتراض خواهد کرد.

 وی گفت: ما به این رای اعتراض می‌کنیم. در بازی مرا حسابی شکار کردند. هر خطایی که روی من می‌شد، کلی سرو صدا و پایکوبی می‌کردند. هیچ اتفاقی هم برای‌شان نیفتاد. بعد مرا اینگونه به طرز مسخره جریمه می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *