پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اتحادیه اروپا به اسرائیل تذکرداد

يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب: 472401
اتحادیه اروپا، روز شنبه اقدام اسرائیل به تخریب خانه‌هایی، که با تامین اعتبار این اتحادیه احداث شده‌اند، محکوم کرد و از این رژیم به عملیات تخریب پایان دهد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه خبرداد: محافل دیپلماتیک اروپایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در هفته‌های اخیر، برخی تحولات در کرانه باختری شکل گرفت که ایجاد یک کشور فلسطین در آینده را تهدید می‌کند.»
 
این بیانیه افزود: «از مقام‌های اسرائیلی می‌خواهیم که از تصمیم‌های اتخاد شده عقب‌نشینی کند و روند تخریب منازل را متوقف سازد.»
 
اتحادیه اروپا در بیانیه خود به اقدام اسرائیل به ساخت بیش از 150 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری اشغال شده و نیز تخریب 20 خانه در جنوب «الخلیل» در اوایل ماه فوریه، اشاره کرده است.
 
این اتحادیه خاطرنشان کرد: «عملیات تخریب ذکر شده نگرانی بیشتری ایجاد می‌کند؛ چرا که حجم این تخریب زیاد اشت و این تخریب افراد زیادی از جمله کودکان را متاثر کرده است.»
 
اتحادیه اروپا در تأمین مالی حدود 200 سازه موقت که عمدتاً به عنوان پناهگاه اعراب بدوی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشارکت کرده است.
 
اتحادیه اروپا در 18 ژانویه بعد از رایزنی‌های فشرده و سخت قطعنامه‌ای درباره روند سازش در منطقه خاورمیانه تصویب کرد که در آن به‌ویژه شهرک‌سازی را محکوم کرد و این اقدام را «از منظر بین‌المللی غیرقانونی» خوانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *