سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

بساط مرکز غیرمجاز سگ برچیده شد

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 471870
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع شهر تهران از پاکسازی مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی از فروش غیرقانونی سگ‌ها خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از شهر، رضا قدیمی با اشاره به پاکسازی مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی از فروش غیرقانونی سگ‌ها گفت: مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی -واقع در خروجی همت در بزرگراه آزادگان- توسط عوامل اجرایی شرکت ساماندهی و نیروی انتظامی پاکسازی و ایمن سازی شد.

وی با بیان اینکه به دنبال بروز مشکلات و معضلات اجتماعی در حوالی مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی این طرح به مرحله اجرا درآمد، تصریح کرد: تجمع وسایل نقلیه، تشدید ترافیک، راه اندازی مسابقه، درگیری بین سگ‌ها، قمار بازی و غیره از جمله این معضلات بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران همچنین گفت: یگان‌های ناجا و اکیپ جمع آوری سگ‌های بدون صاحب نیز در این طرح مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه حیوانات دارای حقوق قانونی و اخلاقی معینی ازجمله عدم آزار، آسیب و بازی‌های خطرناک هستند، خاطر‌نشان کرد: با این روش نه تنها حقوق حیوانات نادیده گرفته می‌شد، بلکه گونه‌ای از تجارت سیاه نیز در جامعه رواج می یافت.

قدیمی ادامه داد: بسیاری از کسانی که این سگ‌ها را خریداری می‌کنند، حتی یک صفحه کتاب نیز در زمینه شیوه‌های نگهداری و مراقبت از حیوانات نخوانده‌اند. در نتیجه پس از مدت زمان کوتاهی آنها را در سطح شهر رها می‌کنند و بدین گونه جمعیت حیوانات شهری افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این عملیات چندین قلاده سگ جمع آوری و محدوده به طور کامل پاکسازی شد، گفت: این طرح در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
خيابان سپهر و دادمان كنار منزل مسكونى سگدانى و دامپزشكى سك!شهردارى يا خواب است و يا.........؟!