جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گلریزان محیط‌بانان "دنا" به یاد مرد طبیعت

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 471574
گلریزانی به مناسبت گرامیداشت یاد "محمد علی اینانلو" برای کمک به محیط‌بانان "دنا" که در بند حبس و حکم قصاص هستند، صورت پذیرد که در این گلریزان مبلغی بیش از ۲ میلیارد ریال از طرف دوستداران محیط زیست و خیرین اهدا شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، به مناسبت گرامیداشت مرحوم "محمدعلی اینانلو" - مرد طبیعت ایران مراسم گلریزانی با عنوان گلریزان محیط زیستی جهت کمک مالی برای آزادسازی محیط‌بانان "دنا" از زندان و حکم قصاص صورت پذیرفت.

بر این اساس طی این گلریزان که به نوعی سومین گلریزان برای این دو محیط‌بان "دنا" بود مبلغی بیش از 200 میلیون تومان جمع‌آوری شد و این در حالی است که بر اساس گفته متولیان این گلریزان طی 2 گلریزان دیگر در شهرهای اصفهان و آمل تاکنون مبلغ 500 میلیون تومان برای آزادسازی این محیط‌بانان جمع‌آوری شده است که با رقم گلریزان تهران این مبلغ به بیش از 700 میلیون تومان رسیده است، کما این که دو خانواده‌ مقتول برای بخشش قصاص این دو محیط‌بان مبلغ 2 میلیارد تومان تقاضا کرده‌اند.

در مراسم گلریزان محیط زیستی جهت کمک مالی برای آزادسازی محیط‌بانان "دنا" از زندان که در راستای گرامیداشت یاد "محمدعلی اینانلو" نیز برگزار شده بود آرش اینانلو فرزند ارشد مرحوم اینانلو نیز به دعوت انجمن کوهنوردان ایران و دیده‌بان کوهستان حضور به عمل آورده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *