سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

نژادپرستی انگلیسی‌ها علیه سیاهان

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 471506
آخرین گزارش درباره شرایط درآمدی سیاه پوستان و سفیدپوستان نشان می‌دهد، به طور متوسط حقوق فارغ‌التحصیلان سیاه‌پوست در انگلیس 23 درصد کمتر از سفید پوستان است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از اسپوتنیک خبر داد، بر اساس گزارشی که امروز از سوی مجمع اتحادیه‌های تجاری انگلیس منتشر شد، به طور متوسط حقوق فارغ‌التحصیلان سیاه پوست در انگلیس 23 درصد کمتر از حقوق فارغ التحصیلان سفید پوست است.

این گزارش متوسط فاصله درآمدی بین سیاه پوستان و سفید پوستان در انگلیس را 4.3 پوند برابر با 6.4 دلار در ساعت عنوان کرده‌اند.

فرانسیس اوگری، دبیر‌کل مجمع اتحادیه‌های تجاری انگلیس، اعلام کرد این نتایج تحقیق بسیار نگران کننده است.

وی تأکید کرد این نتایج نشان دهنده این حقیقت است که تبعیضی که سیاه پوستان و افراد آسیایی در انگلیس با آن روبرو هستند ربطی به تحصیلات آنها ندارد بلکه نشان دهنده وضع نامناسب اقلیت های قومی است که این افراد در انگلیس با آن روبرو هستند.

روز گذشته دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، اعلام کرد تنها 4 درصد از 100 شرکت بزرگ در انگلیس توسط مدیران از اقلیت های قومی در این کشور اداره می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *