پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تقدیر مجلس از ملوانان نیروی دریایی سپاه

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 471297
ملوانان نیروی دریایی سپاه در جلسه علنی امروز مجلس مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ملوانان دریایی سپاه که چندی پیش 2 شناور نیروی دریایی ارتش آمریکا را در آبهای خلیج فارس به علت ورود به آبهای سرزمین کشورمان بازداشت کرده بودند، از سوی مجلس و در آغاز جلسه علنی امروز (12 بهمن 94) و با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه مورد تقدیر واقع شدند.

در این مراسم سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار دوم پاسدار علی رزمجو، ناوسالار دوم پاسدار منوچهر احمد حسینی، ناوسروان مهدی داوری و ناوبان یکم پاسدار ابراهیم ابرار در جایگاه هیأت رئیسه مجلس حضور یافتند و با اهدای لوح و هدیه از آنها تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه، سردار فدوی نیز در سخنانی به توضیح ماوقع دستگیری متجاوزان نظامی آمریکایی پرداخت و نمایندگان با فریاد «الله‌اکبر» همراهی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قاسمی
United States
عجب! چه قدر زود ! بعد از اینکه حضرت آقا به پاسداران این ماجرا مدال شجاعت دادند بزرگان مجلس تازه یادشان آمد! عجب! چه ولایتمدار! خدایا شکرت به وجود این رهبر نازنین و با کیاستی که اگر هدایتش نبود معلوم نبود چه بر سر این مملکت می آمد.