پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

غرق‌شدن حیثیت نظامی و سیاسی آمریکا

يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 471196
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حماسه پاسداران نیروی دریایی سپاه روز افتخار برای ما و برای آمریکایی‌ها روز شکست بزرگ بود و این حماسه موجب شد بار دیگر حیثیت سیاسی و نظامی آمریکا در خلیج‌ فارس غرق شود.
به گزارش جهان به نقل از میزان، علی رزمجو در جمع پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با عبور از امواج و بحران‌های سیاسی هم‌اکنون در اوج شکوفایی و بالندگی قرار دارد و این انقلاب پدیده‌ای منحصربه‌فرد و استثنایی در قرن حاضر است که موجب حیرت جهانیان شده است.
 
وی افزود: دایره تأثیر پیام‌های انقلاب اسلامی وسیع و مورد تحسین جهانیان است و مبنای انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های دینی، اخلاقی و معنوی بر پایه توکل به خدا و توسل بر اولیا و انبیای الهی به همراه اراده مردم است.
 
رزمجو در ارتباط باشخصیت جامع معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) یکی از بزرگان فلسفه، کلام و عرفان اسلامی در جهان معاصر بود که انقلاب اسلامی ایران را از خرداد 42 آغاز و طرح‌ریزی کرد و با رهبری عالمانه و مجاهدانه در بهمن 57 به پیروزی رسانید.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: افق‌هایی که امام خمینی برای انقلاب ترسیم کرده بود در حال شکل‌گیری و دستیابی است و همه توانمندی‌های کاخ‌های زور در سراسر جهان در برابر این انقلاب به بزرگ در حال فروپاشی و کمرنگ شدن است.
 
وی با اشاره به عوامل قدرت انقلاب اسلامی گفت: قدرت انقلاب اسلامی ایران نشأت‌گرفته از قدرت لایزال الهی، خون پاک شهیدان و ولایت‌فقیه است و انقلاب اسلامی با تکیه‌ بر این قدرت بدون ترس و واهمه در برابر همه قدرت‌های جهانی ایستاده است.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به قدرت دفاعی ایران در عرصه دریاها، تصریح کرد: تاریخ نشان داده است که هر کشوری توانسته قدرت خود را درصحنه دریا حفظ و تثبیت کند همیشه در صحنه‌های دیگر نیز غالب بوده است و امروزه انقلاب اسلامی دارای قدرت دریایی غیرقابل‌انکاری در پهنه آب‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است و یکی از شاخصه‌های کنونی انقلاب اسلامی در زمان کنونی قدرت دفاعی دریایی ایران است که این قدرت افتخارآفرین و امنیت‌بخش است.
 
رزمجو با اشاره به موقعیت استراتژیک خلیج‌فارس گفت: خلیج‌ فارس به علت موقعیت راهبردی و استراتژیک خود همواره مورد نظر جهانیان بوده است و کنترل و حفظ امنیت این آبراهه مهم تنها با همکاری کشورهای منطقه امکان‌پذیر است و حضور بیگانگان در این منطقه موجب خدشه‌دار شدن این امنیت می‌شود.
 
وی بیان داشت: نیروی دریایی سپاه پاسداران با بهره‌مندی از نیروی انسانی متعهد و انقلابی و استفاده از تجهیزات پیشرفته دارای اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی در خلیج‌ فارس است.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به حماسه بزرگ 22 دی‌‌ماه 94 و دستگیری متجاوزین آمریکایی توسط پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: روز 22 دی‌‌ماه 94 برای جمهوری اسلامی ایران روز پیروزی و افتخار و برای آمریکایی‌های روز شکست بزرگ بود و این حماسه موجب شد بار دیگر حیثیت سیاسی و نظامی آمریکا در خلیج‌ فارس غرق شود.
 
رزمجو گفت: این حماسه در واقع نصرت الهی بود و موجب شد شورونشاط دیگری در جامعه اسلامی و نیروهای مسلح شد و لبخند رضایت مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین پاداش برای حماسه‌سازان این رویداد بزرگ بود.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: آزادی تفنگداران آمریکایی بر اساس تدبیر انقلاب اسلامی و سلسله‌مراتب فرماندهی عزت مندانه و همراه با رافت اسلامی بود و آنان تحت‌الحفظ در حالی‌ که شناورهای نیروی دریایی سپاه در طرف چپ و راست آنان و بالگردهای نیروی دریایی سپاه بر فراز آسمان به پرواز درآمده بودند در نقطه‌ای که جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی تعیین کرده بود رها شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *