جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رامبد جوان:«خندوانه» از اسفند برمی‌گردد

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 470952
رامبد جوان که در حال حاضر فیلم «نگار» را می‌سازد، می‌خواهد تا قبل از سال جدید، «خندوانه» را هم روی آنتن ببرد؛ «خندوانه»ای که قرار است وسعت پیدا کند و کامل‌تر و بهتر از گذشته به مخاطبان ارائه شود.
به گزارش جهان، "«خندوانه» از اسفند ماه متفاوت بازمی‌گردد."

این خبر را رامبد جوان اعلام کرد و از اعمال تغییراتی در دکور و شکل اجرای این برنامه خبر داد.

به گزارش ایسنا، رامبد جوان که در حال حاضر فیلم «نگار» را می‌سازد، می‌خواهد تا قبل از سال جدید، «خندوانه» را هم روی آنتن ببرد؛ «خندوانه»ای که قرار است وسعت پیدا کند و کامل‌تر و بهتر از گذشته به مخاطبان ارائه شود.

جوان درباره‌ سری جدید برنامه «خندوانه» گفت: قول می‌دهم با اتفاقات جدید، انرژی کامل و دکور بسیار جذاب از اسفندماه دوباره بازگردیم.

به گفته‌ی کارگردان و مجری «خندوانه» دو سال از عمر این برنامه می‌گذرد، دو فصل از این برنامه که چیزی نزدیک به 300 قسمت است، تولید شده و قرار است همه چیز در فصل جدید، تازه شود.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر یک تیم تقریبا 100 نفری از برنامه‌های گذشته، درگیر آماده‌سازی سری جدید برنامه خندوانه هستند که کمی زمان می‌برد. برنامه «خندوانه» در حال حاضر مشغول ضبط آیتم‌هایی از این برنامه در استان‌های مختلف است که از جمله آنها می‌توان به قزوین و ارومیه اشاره کرد. اجرای این بخش‌ها بر عده بهروز بقایی است.

گزارش‌های رسیده حاکی است در فصل سوم «خندوانه»، جناب‌خان همچنان حضور خواهد داشت و یکی از مهره‌های اصلی برنامه خواهد بود، اما گروه «خندوانه» امیدوار است در فصل جدید فرصتی فراهم شود تا عروسک‌های دیگری برای حضور در برنامه طراحی شود.

مدیر شبکه نسیم نیز پیشتر گفته است سری جدید «خندوانه»، گرما‌بخش روزهای سرد زمستان خواهد بود. فصل سوم این برنامه که به احتمال زیاد از اسفند ماه روی آنتن می‌رود، متنوع‌تر از گذشته تولید می‌شود و به همه مردم ایران در نقاط مختلف کشور خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا، فصل پیشین برنامه «خندوانه» قبل از ماه محرم به پایان رسید و بر اساس توضیحات جواد فرحانی تهیه‌کننده این برنامه، گروه تولید هرگز کارش را تعطیل نکرد تا امروز که مقدمات ساخت دکور جدید آغاز و طراحی فضای کلی برنامه انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *