پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بررسی پرونده قاچاق دارو در مجلس

جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 470732
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی پرونده قاچاق دارو در این کمیسیون خبر داد و گفت: قرار است وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آینده با حضور در کمیسیون توضیحاتی در این خصوص ارائه دهد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مصطفی افضلی‌فرد درباره ارسال پرونده داروهای قاچاق به کمیسیون اصل ۹۰، افزود: شکایت نسبت به این پرونده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی صورت گرفته و همچنین با توجه به گزارش عملکردهایی که کمیسیون اصل نود مجلس از دستگاه‌ها اخذ می‌کند لذا احساس شد باید پرونده این مهم در کمیسیون بررسی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی داروها اغلب از مبادی قاچاق وارد کشور می‌شود لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از اقدامات خود، پیرامون جلوگیری از قاچاق کلی کالاها به کمیسیون ارایه کند.

افضلی فرد گفت: در همین راستا قرار است یکشنبه هفته آتی (۱۱ بهمن‌م) وزیر صنعت، معدن وتجارت، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مسئولان گمرک در کمیسیون اصل ۹۰ حضور یافته و توضیحاتی در مورد قاچاق کالا و برچسب شبنم ارایه کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *