شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۰

واکنش عصبی رشیدپور به انتقاد دهباشی از تیم روحانی

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 470451
رضا رشیدپور، از حامیان دولت به انتقاد حسین دهباشی در خصوص نحوه برگزاری نشست مشترک خبری رئیس جمهور و نخست وزیر ایتالیا واکنش نشان داد.
به گزارش جهان، رضا رشیدپور در واکنش به نوشته حسین دهباشی نوشت:

در نوشته ی جناب مستطاب دهباشی چند نکته نهفته است.

یکم حس تحقیر دیگران از روی غرض ورزی حرفه ای . کنایه ی بدترکیب ایشان به مشاوران بی سواد بیش از آنکه دلیل سواد ایشان باشد , برهان قاطع بی ادبی و یا حداقل نمک ناشناسی است . چگونه ایشان تمام مهارت خودش در فیلمسازی را فدای کسی کرده که مشتی بی سواد اطرافش هستند ؟!

دوم این که این مرض -خود رییس جمهور انتخاب کن پنداری (!!!) - هم بد دردی است . چون انصافا فیلمهای تبلیغاتی جناب روحانی اگر از تعداد رای دهندگانش نکاسته باشد ; حتما نیفزوده است ! حالا آن نوسفر زیرزمینی کپی برابر اصل عمو سام هم بماند که خود ضربه دردناکی به حیثیت رییس جمهور در افکار بخشی از جامعه بود .

سوم اینکه کاردینال های استقبال کننده از روحانی هم شال قرمز داشته اند و متاسفانه مشاوران بی سواد اصلا دقت نکرده اند که در جنگ چالدران دوم ; لشکر عثمانی هنگام حمله به لشکر ایرانی بیرق سرخ داشته اند ! کجا ببریم و بشوییم این ننگ را ؟!

جناب دهباشی شما که بردتان را کردید و معروف شدید و بابت فیلمهای تاریخ شفاهی کل دستمزد هم از همه جا گرفتید و حالا هم که میخواهید نماینده ی مردم بدبختی مثل من در مجلس بشوید ; هنوز بس نیست ؟ کیش را مات کردید ; هنوز بس نیست ؟ دشمن شاد کردید ; هنوز بس نیست ؟ بس است اخوی . انصافا بس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خود شما چطور آقای رشید پور ؟؟/
الان دقیقا کجایی
Indonesia
این آقا با این طرز تفکر مضحک خودش ادعای روشنفکری هم دارد آقای رشیدپور شما برو سانسور مصاحبه با ...
عصبانیت ظاهرا جزء خصائص این دولت و دوستانش است
عجب نون به نرخ روز خوری شده این رشیدپور
رشید پور جضور دوبارشو مدبون روحانیه
علي سليماني
رشيدپور هم هواشناس خوبي هست/ يه زمان با تيم رسانه اي مشايي و شبكه ماهواره اي ايرانيان و ..... دم خور بود الان هم اعتداليون و .....
علی
آقای رشیدپور ٰ آقای روحانی اینقدر سوتی داده که نمی توان از اودفاع کرد بیخود زور نزن .
Canada
مصاحبه اش با آقای شجونی عالی بود.
چرا سانسور کرده‌اید؟
رضوی
رشیدپور حرمت پدرشو هم نگه نمیداره