شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۹
ایرفرانس و کی. ال. ام فرانسه هم اعلام آمادگی کردند؛

پرنده های انگلیسی در آسمان تهران به پرواز درآمدند!

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 470439
معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایروز از روز گذشته در ایران خبرداد.
پرنده های انگلیسی در آسمان تهران به پرواز درآمدند!
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد خداکرمی با بیان اینکه نمایندگان شرکت هواپیمایی ملی انگلیس (بریتیش ایرویز) روز گذشته به ایران سفر و برای راه‌اندازی پرواز مستقیم لندن-تهران اعلام آمادگی کردند، گفت: در حال حاضر پرواز مستقیم بین تهران و لندن توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اما شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از حدود ۴- ۵ سال پیش به دلیل تحریم‌ پرواز مستقیم خود به ایران را قطع کرده بود.

معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان ‌راه‌اندازی این پرواز گفت: از گذشته یادداشت تفاهم بین دو کشور در حوزه انجام پرواز مستقیم وجود داشته است.

خداکرمی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس و کی. ال. ام فرانسه نیز برای راه‌اندازی پرواز مستقیم خود به ایران اعلام آمادگی کردند و در آینده نزدیک پرواز مستقیم با این کشورهای نیز توسط این ایرلاین‌ها راه‌اندازی می‌شود.

در همین حال، مشاور رئيس و مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري هم اعلام کرد: پروازهاي لندن- تهران از نيمه دوم اسفندماه سال جاري از سر گرفته مي شود.

رضا جعفرزاده گفت: مسئولان شركت هواپيمايي بريتيش ايرويز به سرپرستي مدير توسعه شبكه پروازي آن شركت روز گذشته با معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري در خصوص از سرگيري پروازهاي لندن- تهران ديدار و گفت و گو كردند.

وي افزود: براساس موافقتنامه موجود بين سازمان هواپيمايي كشوري ايران و انگليس، طرفين مجاز به انجام سه تا ۴ پرواز در هفته بودند كه شركت بريتيش ايرويز از سال ۸۹ پروازهاي خود را به تهران قطع كرده بود.

جعفرزاده با بيان اينكه توسط شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران تنها هفته اي سه پرواز در مسير تهران- لندن انجام مي شد كه براساس مذاكرات اخير، قراراست پروازهاي لندن - تهران نيز توسط شركت بريتيش ايرويز از نيمه دوم اسفندماه سال جاري به صورت ۴ پرواز در هفته از سرگرفته شود.

پیش از این معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود: شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس، K.L.M و بریتیش ایرویز طی مکاتبات و جلسات با سازمان هواپیمایی کشوری برای راه‌اندازی پروازهای خود اعلام آمادگی کردند و طی دو تا سه ماه آینده پروازهای خود را به مقصد کشورمان راه‌اندازی می‌کنند.

خداکرمی همچنین از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی اسپانیایی، ژاپنی و ایرایژیای مالزی نیز در حال مذاکره برای حضور در حمل و نقل هوایی ایران خبرداده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
United Arab Emirates
سلام.قابل توجه اینکه بریتیش ایرویز از ایرلانهای زیان ده
جهان می باشد.
شما ناراحتى بشين سرجات و نرو لندن.
انگلیس عامل پشت پرده بدبختی وکشتار مسلمین در جای جای دنیاست نباید از او غفلت شود مخصوصا در حوالی انتخابات.........
به نظر لیاقت بعضی ها فقط توپولوف روسیه.
حسین
Netherlands
تا مرد سخن نگفته باشد ، افکار حقیرش نهفته باشد.
آیا استقلال یعنی رهائی از یک دام و فرود در دیگری؟
قرآن بخوانیم منطقمان قوی می شود. ان شاءالله
United States
انشالله با اربابان شایسته لیاقت محشور بشی
به نظرتون با یارانه من یه بلیط پرواز لندن تهران می دن
آهای جنوب شهری ها بیاین پولامونو بزاریم رو هم از لذت پرواز تهران لندن بی بهره نمونیم آخه تحریمها رو ورداشتن ما باید تو این شادی شریک بشیم ما باید با تمام وجود لغو تحریمها رو حس کنیم. خوب فوقش آدم چند وعده غذا نخوره یا مثلا صورتشو با سیلی سرخ کنه مگه چی میشه مهم اینه که تو شادی پولدارا شریک بشیم نظرتون چیه؟
Netherlands
خدا ریشه شونو بکنه...
Romania
خدا به بعضی ها هم عقل بدهد