جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

استارت هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 470357
هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در شرایطی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که لیگ پانزدهم در چند مقطع با سکته‌های ناقص و کامل و تعطیلات طولانی مدت مواجه شد اما همچنان به راهش ادامه می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از فردا پنجشنبه و با جدال تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و ملوان انزلی آغاز می‌شود و این مسابقات طی روزهای جمعه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده ادامه می‌یابد.

ملوان در حالی فردا پنجشنبه میهمان استقلال اهواز است که این تیم اهوازی شرایط خوبی را در نیم فصل اول نداشت و با ۶ امتیاز قعرنشین است. ملوانی‌ها هم در تعطیلات و نقل و انتقالات نیم فصل شرایط عجیبی را تجربه کردند. آنها ابتدا با نظر سازمان نیروهای مسلح، مهدی شریفی بازیکن سپاهان را برای انجام خدمت سربازی در اختیار گرفتند ولی کمتر از ۲۴ ساعت از این تصمیم، شریفی به تیم تراکتورسازی داده شد تا اعتراض ملوانی‌ها را در  پی داشته باشد.

روز جمعه هم سه مسابقه دیگر برگزار می‌شود که طبق برنامه، نفت تهران میزبان سیاه جامگان است. راه آهن هم در تهران به مصاف تراکتوری می‌رود که به گفته اکثر کارشناسان برنده نقل و انتقالات بوده است. امیر قلعه نویی که انگیزه زیادی برای موفقیت در تراکتورسازی دارد، لیست بلندبالایی را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داد تا این تیم را در نیم فصل تقویت کنند. تراکتورسازی با جذب بازیکنانی مثل نانگ، فرزاد حاتمی، مهدی شریفی، ایوب کلانتری، مهدی کیانی و حفظ بازیکنان سربازی مثل علی حمودی خود را برای شروع پرقدرت در نیم فصل دوم آماده کرده است.

در دیگر دیدار روز جمعه، تیم استقلال خوزستان که در رده دوم قرار دارد به مصاف تیم فولاد خواهد رفت. استقلال خوزستان در صورت برتری در این مسابقه می‌تواند به صدر جدول صعود کند و حداقل برای چند روز در صدر باقی بماند. تیم فولاد هم در حالی هفته هجدهم را شروع می‌کند که در نقل و انتقالات نیم فصل مهرداد طهماسبی و «دورگ کوئه‌ماها» را در اختیار گرفته و امیدوار است به روند صعودی خود در جدول ادامه بدهد.

برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر به این شرح است:

هفته هجدهم
پنجشنبه ۸ بهمن
* استقلال اهواز - ملوان بندرانزلی؛ ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی اهواز

جمعه ۹ بهمن
* استقلال خوزستان - فولاد خوزستان - ساعت ۱۵، ورزشگاه غدیر اهواز
* نفت تهران - سیاه جامگان مشهد - ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه تختی تهران
* راه آهن – تراکتورسازی - ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس

دوشنبه ۱۲ بهمن
* گسترش فولاد تبریز- صبای قم-ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز

سه شنبه ۱۳ بهمن
* ذوب آهن- استقلال تهران- ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* پدیده خراسان - سایپا- ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه ثامن مشهد
* پرسپولیس- فولاد مبارکه سپاهان، ساعت ۱۷-ورزشگاه آزادی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *