کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکر نماینده افغانستان از رهبر انقلاب

7 بهمن 1394 ساعت 11:24

نماینده دولت افغانستان در بحث تحصیل دانش‌آموزان افغانستانی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ بعد از رأفت رهبر معظم انقلاب و همراهی آموزش و پرورش ایران، بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس ثبت‌نام شده و به ادامه تحصیل پرداختند.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فروتن نماینده دولت افغانستان در بحث تحصیل دانش‌آموزان افغانستانی در دیدار هیئتی از این کشور با وزیر آموزش و پرورش اظهار  داشت:‌ بعد از رأفت رهبر معظم انقلاب به مردم افغانستان و همراهی آموزش و پرورش ایران، بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان افغانستانی  در مدارس ثبت‌نام شده و به ادامه تحصیل پرداختند.

وی افزود:‌ هم‌اکنون بخش کوچکی از دانش‌آموزان افغانستانی باقی مانده‌اند که باید از این فرصت بهره‌مند شده و در مدارس ثبت‌نام کنند.

نماینده دولت افغانستان در بحث تحصیل دانش‌آموزان افغانستانی گفت:‌ مشکل فعلی دانش‌آموزان افغانستانی در ایران، شهریه مدارس است. سال گذشته بحث‌هایی در رابطه با کاهش یا حذف شهریه تحصیل دانش‌آموزان افغانستانی مطرح بود اما این موضوع محقق نشد.

فروتن ادامه داد:‌ از آموزش و پرورش ایران تقاضا داریم تا در بحث کاهش یا حذف شهریه تحصیل دانش‌آموزان افغانستانی همراهی کنند چرا که پرداخت شهریه باعث شده است برخی دانش‌آموزان ترک تحصیل کنند.


کد مطلب: 470329

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/470329/تشکر-نماینده-افغانستان-رهبر-انقلاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com