جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

موتورگازی فردوسی پور در مقابل لینکر !

سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب: 470024
فردوسی‌پور گفت: وقتی می‌دانم گری لینکر از من بهتر است حاضرم در مقایسه با او موتور گازی باشم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در برنامه نود این هفته، ناکامی تیم فوتبال امید در مرحله انتخابی 2016 ریو، بررسی و به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

 برنامه نود این هفته ساعت 22:30 دوشنبه شب، روی آنت شبکه سه رفت. در بخشی از برنامه این هفته، گزارشی درباره مراسم تشیع پیکر مرحوم "همایون بهزادی" پخش شد و در پایان این گزارش، ترانه‌ای با صدای همایون شجریان پخش شد.

در ادامه برنامه، نتایج تیم ملی فوتبال امید، با حضور مجید جلالی و جلال چراغ‌پور بررسی شد. البته در ابتدای این برنامه عادل فردوسی‌پور، به گزارش مجالس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال اشاره کرد و گفت: در بخشی از این گزارش به یک برنامه پربیننده تلویزیونی اشاره شده است. اگر منظور از این برنامه، برنامه 90 است، باید بگویم خلاف واقع است و این موضوع از سوی کمیته حقوقی سازمان صدا و سیما پیگیری خواهد شد.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه به علل ناکامی تیم ملی فوتبال امید اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان گزینه‌های، سوءمدیریت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، عدم تعامل تیم ملی بزرگسالان و تیم امید، عملکرد ضعیف بازیکنان و عملکرد ضعیف کادر فنی، مهمترین عامل ناکامی تیم امید را انتخاب می‌کردند.

فردوسی پور: در مقایسه با گری لینکر، حاضرم موتورگازی باشم!

مجید جلالی و جلال چراغ‌پور با حضور در استودیو برنامه نود علل حذف تیم ملی فوتبال امید از مقدماتی 2016 ریو را بررسی کردند. در آغاز این گفت‌وگو، چراغ پور اظهار کرد: باید بررسی حذف تیم امید را به چند بخش تقسیم کنید. ابتدا باید بازی ایران مقابل ژاپن را بررسی کنیم، سپس دو آجر زیرین آن را باید به سه بازی مرحله گروهی اختصاص بدهیم. بعد از بازی های تدارکاتی و البته انتخاب بازیکن در محله نهایی قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به طور کلی بررسی کنیم، می‌بینیم در 34 سال گذشته، 20 مربی و 7 رئیس فدراسیون تغییر کرده اند. من دوست دارم فقط دیدار آخر ایران را که میان فوتبال ایران و فوتبال ژاپن رخ داده را بررسی کنم.

در ادامه این برنامه، عادل فردوسی پور به پروسه انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید اشاره کرد و گفت: درست زمانی که فدراسیون قصد داشت کرانچار را به عنوان سرمربی انتخاب کند، وزارت ورزش اجازه نداد. البته انتقاداتی هم به محمد مایلی‌کهن وارد است که حواشی برای تیم ایجاد کرد. با حضور مایلی‌کهن کینه‌ها میان تیم امید و بزرگسالان ایجاد شد. البته شایعه دیگری مطرح بود مبنی بر اینکه مهدی ترابی برای اینکه پسر کی‌روش است، کمتر در تیم امید بازی به او بازی رسید. به نظر من مایلی‌کهن، مسی اختلافات تیم بزرگسالان و امید بود.

مجید جلالی در پاسخ این اظهارات گفت: این موضوع را قبول ندارم. در آن مقطع شرایط طوری بود که اجازه ندادند کرانچار سرمربی شود. البته باید 30سال گذشته را بررسی کنیم و ببینیم چرا تیم به المپیک نرفته است و فقط به تیم این دوره نپردازیم. البته در مورد محمد خاکپور هم باید بگویم، او از مربی ایرانی حمایت کرده است. من وکیل او نیستم و می‌خواهم از فوتبال دفاع کنم. درست نیست مربی خارجی را با مربی ایرانی مقایسه کنند و بگویند مربی ایرانی موتور گازی است! نباید به مربی ایرانی توهین شود. آقای فردوسی پور! اگر شما را با گری لینکر مقایسه کنند، ناراحت نمی‌شوید؟

فردوسی‌پور در پاسخ به این سوال گفت: نه، وقتی می‌دانم گری لینکر از من بهتر است حاضرم در مقایسه با او موتور گازی باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاش افولگراها هم قبول می کردند که موتورگازی هستند.
علی
دم مجید جلالی گرم. واقعا جوابی دندان شکن به فردوسی پور داد.