جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تشریح برنامه راه‌اندازی سایت وای‌فای

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 469889
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: در نظر داریم با توسعه حدود ۷۵۰۰ سایت وای‌فای آفلودینگ تا پایان سال، دسترسی مشترکان‌مان به خدمات وای‌فای همراه اول را برقرار کنیم.
به گزارش جهان، وحید صدوقی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برنامه اپراتور اول ارتباطی برای ارائه خدمات وای‌فای عمومی اظهار کرد: بیشتر تمرکز ما روی ارائه خدمات وای‌فای آفلودینگ (Wifi Offloading) است و همانطور که قبلا هم گفته‌ایم در نظر داریم تا تعداد سایت‌های این بخش را به حدود 7500 تا پایان سال برسانیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از منازل دارای سرویس اینترنت پرسرعت هستند که از این بستر استفاده خواهیم کرد تا وای‌فای همراه اول را به مشترکان ارائه دهیم. البته این کار نیازمند طراحی سوئیچی یکپارچه برای مشترکان ثابت و سیار است تا از این طریق با تغییر مکان قابل شناسایی از طریق سیم‌کارت به صورت خودکار باشند.

مدیر عامل همراه اول درباره نحوه بکارگیری این تکنولوژی در اماکن عمومی پرتردد گفت: در فضاهای داخلی (زیرسقف) این اماکن مانند سالن‌های انتظار و ترانزیت ترمینال‌های مسافربری هوایی و زمینی پوشش را از طریق Smart Cellها برقرار می‌کنیم که در این زمینه هم برنامه‌های توسعه‌ای مشخصی داریم.

او افزود: "اسمارت‌سِل‌ها" بیشتر جهت تقویت پوشش Indoor به کار می‌رود و با توجه به شبکه گسترده‌ای که در کل کشور داریم، توسعه تکنولوژی‌های جدید را در نقاط و اماکن خاص طبق برنامه توسعه‌ای و اقتصادی پیش خواهیم برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *