پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

توقف رئال مادرید بسود بارسلونا

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 469801
رئال مادرید با زیدان بعد از 2 بازی طعم تساوی را چشید و در خانه بتیس با تساوی یک بر یک متوقف شد. اتلتیکومادرید نیز در خانه به تساوی رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، یکشنبه شب در ادامه مسابقات هفته بیست و یکم لالیگا، رئال مادرید میهمان رئال بتیس بود که در پایان با تساوی یک بر یک مقابل حریف خود متوقف شد. در ابتدا بتیس در دقیقه 7 توسط آلوارو سیژدو از حریف خود پیش افتاد اما در دقیقه 71 کریم بنزما توانست گل تساوی بخش رئال مادرید را به ثمر برساند. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید. در ادامه تلاش های بسیار تیم میهمان نتیجه نداد تا زیدان نخستین تساوی خود را تجربه کند و باز هم فاصله با صدر جدول افزایش یابد.

رئال مادرید با این تساوی 44 امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول باقی ماند و از آن سو رئال بتیس نیز با 22 امتیاز به جایگاه سیزدهم جدول صعود کرد.

همچنین اتلتیکومادرید با تساوی مقابل سویا موفق به پس گرفتن صدر جدول از بارسلونا نشد. بازی اتلتیکومادرید و سویا در ویسنته کالدرون پیگیری شد و دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این بازی ویتولو از سویا در دقیقه 62 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شده بود تا تیم مهمان تقریبا 30 دقیقه پایانی را 10 نفره ادامه دهد. با این تساوی اما اتلتیکو نتواست صدر جدول را از بارسلونا پس بگیرد.

به این ترتیب با توقف دو تیم مادریدی بهترین شرایط برای بارسلونا در صدر جدول ایجاد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *