پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱

انتقاد بازیگر زن‌معروف ازشبکه‌های ماهواره‌ای

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 469773
بازیگر سریال «غیرعلنی» معتقد است تلویزیون مخاطبان خود را حفظ کرده است و این نکته را می توان از واکنش های مردم وقتی بازیگران را می بینند و درباره نقش هایشان اظهارنظر می کنند، فهمید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «شهین تسلیمی» که این شب‌ها دو سریال «کیمیا» و «پشت بام تهران» با بازی او از شبکه‌های یک و دو سیما پخش می‌شود، سریال «غیرعلنی» را هم در نوبت تولید دارد که قرار است بعد از «کیمیا» از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.

این بازیگر درباره اولین تجربه همکاری خود با مهرداد خوشبخت کارگردان این سریال مناسبتی با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این اولین تجربه همکاری من با آقای خوشبخت است و از فراهم شدن این فرصت بسیار خوشحالم. چراکه ایشان برای بازیگران احترام بسیار زیادی قائل هستند. او را در ایفای نقش خود آزاد می گذارند و به خوبی پروژه را هدایت می کنند.

وی درباره ویژگی های نقش خود افزود: من نقش یک مادر را در این سریال بازی می کنم و بیشترین بازی را با برزو ارجمند و محمدفیلی دارم. اگرچه این سریال درباره انتخابات است و ماجراهای و حاشیه‌های آن را روایت می کند، اما نقش من به این فضاها چندان وارد نمی شود. این کاراکتر همچنین نسبتا پررنگ است و در بخش های مختلفی از قصه حضور دارد.

وی با پیش بینی این که سریال «غیرعلنی» به دلیل پرداختن به سوژه‌ای نظیر انتخابات استقبال مردم را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: به نظرم این سریال خروجی خوبی خواهد داشت و خوشحالم که رضا جودی تهیه کننده باسابقه کشورمان بعد از چند سال دوباره تهیه سریال جدیدی را برعهده گرفته است.

تسلیمی بر ضرورت ساخت سریال‌های طنز و کمدی در شرایط فعلی جامعه تاکید و عنوان کرد: به نظرم بیشتر تهیه کنندگان این روزها بیشتر به ساخت سریال های طنز روی آورده اند و بیشتر نقش هایی که به من پیشنهاد می شود هم در همین گونه هستند. مردم هم دنبال سرگرمی هستند. زیرا خودشان گرفتاری و مشغله های زیادی دارند و نمی خواهند از تلویزیون هم غم و ناراحتی ببینند. سریال های طنز حتی در بازپخش هم موفق هستند. برای مثال می بینیم که سریال «زن بابا» با داستانی طنز و شسته و رفته در بازپخش خود هم مورد توجه بینندگان قرار می گیرد.

بازیگر سریال «کیمیا» همچنین درباره میزان مخاطبان رسانه ملی گفت: اگر می گوییم مخاطبان تلویزیون نسبت به قبل کمتر شده اند دلیلش این نیست که شبکه های ماهواره ای برنامه های خوبی ارائه می کنند. زیرا آن ها عمدتا مسائل غیراخلاقی را نمایش می دهند. حتی من فکر می کنم تلویزیون مخاطبان خود را حفظ کرده است و این نکته را می توان از واکنش های مردم وقتی من و سایر بازیگرانی که سریالی روی آنتن دارند در کوچه و خیابان می بینند، فهمید. آن ها به خوبی نقش های ما را به خاطر دارند و درباره اش اظهار نظر می کنند. اما به هر حال مشغله ها و درگیری های روزمره مردم باعث می شود که آن ها سرگرم کارهای خودشان باشند و این میان وقت چندانی را به تماشای تلویزیون نگذرانند.

وی در پایان با اشاره به اجرای برجام و ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات مالی و بودجه سازمان و بهبود وضعیت تولیدات سیما خاطرنشان کرد: اتفاقاتی مثل اجرای برجام برای جامعه هنری امیدبخش است و امیدوارم که به تبع آن مشکلات اقتصادی کشورمان و همچنین صداوسیما برطرف شده و حجم و کیفیت تولیدات افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کی هس؟