جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ترجمه‌قرآن ابوالفضل بهرام‌پور وقف‌عام شد

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 469771
ترجمه قرآن به قلم «ابوالفضل بهرام‌پور» وقف عام شد و متن قرآن کریم با این ترجمه توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده تحویل به ناشران است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «ابوالفضل بهرام‌پور» مفسر قران کریم، تفسیر قرآن کریم به قلم خود را وقف عام کرد بر همین اساس معاونت قرآن و عترت ارشاد ضمن قدردانی و آرزوی سربلندی و توفیق برای وی در خصوص چاپ قرآن کریم به ترجمه ابوالفضل بهرام‌پور اطلاعیه‌ای برای ناشران صادر کرد. متن آن به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

با عنایت به وقف عام قرآن کریم استاد ارجمند خادم القرآن ابوالفضل بهرام پور، معاونت قرآن و عترت اعلام می‌دارد؛ متن قرآن کریم با ترجمه استاد بهرام‌پور توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده تحویل می‌باشد و ناشرانی که علاقه‌مند به چاپ این اثر گران‌سنگ هستند می‌توانند با مراجعه به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به دریافت لوح فشرده اثر و پس از اخذ مجوزهای قانونی نسبت به چاپ و نشر قرآن کریم اقدام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *