سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲

احکام فرهنگی دولت در برنامه ششم رد شد

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 469734
احکام فرهنگی پیشنهادی دولت در لایحه برنامه ششم توسعه در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی بررسی شد که مخالفت تمامی اعضای کمیسیون را درپی داشت و مورد تصویب قرار نگرفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، احکام برنامه ششم توسعه کشور امروز یکشنبه در برخی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
 
در این راستا جلسه کمیسیون فرهنگی نیز با حضور اعضاء کمیسیون و همچنین نماینده ای از سوی دولت تشکیل شد، و احکام فرهنگی لایحه برنامه ششم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
این گزارش حاکی است با توجه به «عدم تطابق احکام پیشنهادی با سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب» و همچنین «تعدد اشکالات مبنایی» در احکام فرهنگی پیشنهادی دولت، این احکام، بدون قبول حتی یک حکم، و با اتفاق آراء نمایندگان مردود اعلام شد.
 
به گزارش تسنیم، در خلال این جلسه اختلاف نظر شدیدی بین نمایندگان مجلس، و نماینده دولت ایجاد شد؛ که نهایتاً به رد کامل احکام فرهنگی لایحه برنامه ششم منجر گردید و مقرر شد احکام فرهنگی این لایحه مورد بازتعریف قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *