جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

«وطن امروز» مجرم شناخته شد

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 469666
دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات با اشاره به مجرم شناخته شدن مدیرمسئول وطن امروز گفت: محمد آخوندی به اتهام عدم ذکر نام مدیرمسئول، مجرم شناخته و مستحق تخفیف دانسته شد.
به گزارش جهان، علی‌اکبر کسائیان در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه مدیر مسئول روزنامه وطن امروز در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد، گفت: محمد آخوندی مدیر مسئول روزنامه وطن امروز به اتهام عدم ذکر نام مدیرمسئول در روزنامه با اکثریت آرا مجرم شناخته شد.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات افزود: آخوندی با رای اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مستحق تخفیف دانسته شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به پرونده مدیرمسئول پایگاه خبری شهدای اسلام نیز رسیدگی شد که اتهام آن نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود و پس از تشکیل دادگاه و قرائت کیفرخواست، متهم از دادگاه تقاضای استمهال کرد تا در جلسه آینده با اسناد و مدارک به صورت مبسوط از خود دفاع کند که هیئت منصفه دادگاه مطبوعات با تقاضای وی موافقت کرد.

کسائیان درباره پرونده هفته‌نامه یا لثارات گفت: این پرونده هنوز در نوبت رسیدگی هم قرار نگرفته است و تا زمان برگزاری دادگاه و صدور حکم اجازه انتشار ندارد.

به گزارش فارس، امروز نخستین جلسه دادگاه مطبوعات پس از یک ماه تعطیلی برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تکلیف اهانت وقایع اتفاقیه به آیت الله مصباح چه شد؟