جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
جریمه نقدی پرسپولیس بخاطر فحاشی هواداران

صدور آرای جدید کمیته انضباطی فوتبال

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 469649
کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری فوتبال و یک تیم لیگ برتری فوتسال صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته هفدهم برگزار شد و از سوی هواداران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل رخ داد. این تیم به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه برای مربی تیم پدیده خراسان

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و پدیده خراسان رو پنجم دیماه برگزار شد و از سوی رضا مهاجری، مربی تیم پدیده مشهد مصاحبه‌ای علیه داوری صورت گرفت. وی از سوی کمیته انضباطی به دلیل تخلفش که اعتراض و ارائه مطالبی بر علیه داوری بوده است؛ به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم آذرخش بندرعباس

دیدار دو تیم آذرخش بندرعباس و فرش آرا مشهد از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال قرار بود در مشهد برگزار شود که به دلیل عدم حضور غیر موجه تیم آذرخش بندر عباس، این دیدار برگزار نشد. بر همین اساس با توجه به اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم فرش آرا مشهد از سوی کمیته فوتسال، تیم آذرخش بندرعباس به استناد مواد 9 و 84 آیین نامه انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طالقانی
United States
جریمه ها باید کمر شکن باشد تا دیگر کسی حوس نکند خلاف کند .برای کسی که سالی 1 ملیارد می گیرد 2 ملیون پولی نیست و به ریش قانون می خندد