سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

کشف محموله قاچاق ۲.۸ میلیارد ریالی

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 469634
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۳ محموله کالای قاچاق و خارجی خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله‌ها ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است که توسط مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همدان کشف شده است.
به گزارش جهان، سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان موفق شدند از ابتدای امسال تاکنون، سه محموله کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی با اشاره به میزان کشفیات کالای قاچاق بیان کرد: در این رابطه 318 دستگاه گوشی تلفن همراه، 22 هزار و 557 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 18 هزار و 930  عدد قرص، 6 هزار و 485 ثوب البسه کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: همچنین 5 هزار و 780 عدد نخ بخیه و 80 رشته ساعت مچی از قاچاقچیان کشف شده است که ارزش تقریبی این کالاهای قاچاق 2 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

وی عنوان کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یک عملیات دیگر موفق شدند با تشدید اقدامات کنترلی از یک دستگاه خودروی کامیون در ایستگاه شهید زارعی کالاهای خارجی به ارزش 400 میلیون ریال کشف و ضبط کنند.

زارعی گفت: این کالاهای قاچاق شامل یک‌هزار و 674 ثوب البسه، 168 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، 105 عدد لوازم خانگی، 6 عدد تجهیزات پزشکی، 3 عدد شوکر الکتریکی، 412 عدد ساعت مچی، 3 هزار و 330 عدد قرص، 9 عدد دوربین شکاری، 200 عدد چسب زنبورداری و 128 عدد کیف و کوله‌پشتی بوده است.

وی اظهار داشت: از این محموله 2 نفر قاچاقچی دستگیر شدند و تحقیقات پلیس در راستای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: در بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس در ایستگاه شهید زارعی نیز مقدار 240 کیلوگرم انواع البسه دست دوم و  194 عدد لوازم آشپزخانه به ارزش 130 میلیون ریال کشف و متهم دستگیر شد.

وی تأکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز به منظور حمایت از تولید داخلی و توجه به رونق اقتصاد کشور در دستور کار پلیس قرار دارد و در این رابطه با عاملان قاچاق به شدت برخورد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طالقانی
United States
راستی همدان با کشور هم مرز است حدودا مرگز ایران است تا اینجا چه جوری امده