پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۴

مانور نظامی مشترک ریاض و قاهره برای مقابله با تهدید ایران!

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۸
کد مطلب: 469526
وب‌سایت صهیونیستی دبکا فاش کرد دو کشور عربستان و مصر چند روز پیش، تمرین نظامی مشترک برگزار کردند.
مانور نظامی مشترک ریاض و قاهره برای مقابله با تهدید ایران!
به گزارش جهان، وب‌سایت صهیونیستی دبکا فاش کرد دو کشور عربستان و مصر چند روز پیش، تمرین نظامی مشترک برگزار کردند.

  وب‌سایت صهیونیستی «دبکا» فاش کرد ریاض و قاهره چند روز پیش و برای نخستین‌بار در طول تاریخ، مانور مشترکی را به‌طور مخفیانه برگزار کردند.

 طبق گزارش منابع نظامی دبکا، در این مانور نیروهای دریایی، مسلح، موشکی، هوایی و دریایی و همچنین نیروهای ویژه دو کشور شرکت داشتند.

در این گزارش ادعا شده است: این مانور که تبوک-2 نام دارد، برای [مقابله با آنچه تهدید ایران می‌خوانند] و آمادگی در مقابل حمله احتمالی ایران به عربستان برنامه‌ریزی شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما به هیچ کشوری حمله نمی کنیم. در صورت تجاوز از طرف هر کشوری از خود دفاع می کنیم
محمد
United States
و مطمئن باشید چنان دفاعی می کنیم که از کشور متجاوز چیزی جز یک نام باقی نماند.
آی
Romania
ترسیدیم الان!!!
مجید سرابی
ایران شیر خفته ای است که خفتنش هم از روی نجابت است و شرافت و نه بلاهت ، سعی نکنید این شیر خفته را بیدار کنید که اگر بیدار شود آنقدر به شما امان نمی دهد تا متحدانتان را متحد کنید و در کمتراز لحظه دودمانتان را به باد خواهد داد ، حتما" سرنوشت صدام و صدامیان را سر لوحه کارتان قرار دهید تا ببینید در زمانی که این کشور از نظر ثبات سیاسی و قدرت نظامی در حداقل قرار داشت چه بر سر صدام و حامیانش آورد ، حالا چند کشور ورشکسته سیاسی دم درآورده اند و ایران را تهدید می کنند ، به ایشان توصیه می کنم حتما" عکس العمل شیرمردان سپاه را در مقابل نیروهای آمریکایی ببینند تا بدانند این عکس العمل این شیر خفته پشیمان کننده است .