جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اپراتوری برق فشار قوی: پیگیر مطالباتمانیم

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 469445
شورای کارگران اپراتوری پست های فشار قوی برق اعلام کرده اند علیرغم فشار های وزارت نیرو و تغییر مکان خدمت برخی از اعضای شورا، همچنان به پیگیری مطالبات صنفی خود از مجاری قانونی ادامه می دهند.
به گزارش جهان، اعضای شورای اپراتوری کارگران اپراتوری پست های فشار قوی برق در تماس با ایلنا از تبعید شغلی و تغییر مکان خدمت برخی از اعضای این شورا پس از چندین ماه پیگیری مطالبات صنفی خبر می دهند.

به گفته این فعالان، به دنبال برپایی اجتماعات صنفی اخیری که برای پیگیری مطالبات صنفی کارگران اپراتور پست‌های فشار قوی برق برپا شده است، مسئولان وزارت نیرو مکان انجام خدمت برخی از اعضای شورا را در هفته گذشته تغییر داده‌اند.

در همین راستا،  شورای کارگران اپراتوری پست‌های فشار قوی برق با صدور بیانیه‌ای نسبت به فشارهای وزارت نیرو بر فعالان و اعضای شورا واکنش نشان داده است.

در بخشی از بیانیه آمده است: متاسفانه بعد از پیگیری‌های ۱۸ ماهه اپراتورهای قراردادکارمعین پستهای فشار قوی برق مبنی بر روشن شدن وضعیت شغلی خود در مراجع ذیصلاح کشور تنها پاسخ وزارت نیرو به این پیگیری‌ها این بود که اعضا شورای اپراتوری و فعالان دیگر استان‌ها در روز‌های گذشته توسط تماس تلفنی به دور‌ترین نطقه استان خود تبعید شده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اگر روشن شدن وضعیت استخدامی اینجانبان غیر مشروع بود، چرا کار‌شناسان سازمان مدیریت به این نکته اذعان دارند که شغل اپراتوری از حساسترین و حاکمیتی‌ترین پست‌های سازمانی وزارت نیرو می‌باشد و چرا طرح ساماندهی قراردادهای این کارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

در خاتمه این بیانیه این کارگران وزارت نیرو اعلام کرده‌اند که علیرغم بی‌توجهی وزارت نیرو و اعمال فشار بر فعالان، مطالباتمان را ازطریق مراجع ذیصلاح و قانونی تا رسیدن به نتیجه دنبال خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *