کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم همیشه قدرشناس خون شهدا هستند

آسمان شیراز ستاره باران است/ مردمانی که تمام قد، به احترام شهدا ایستاده‌اند

94 کبوتر خونین بال بر شانه های شهر

1 بهمن 1394 ساعت 14:47

شیراز، این روزها پر شده از زمزمه‌های عاشقانه‌ای که سال‌های دور را به‌خاطر می‌آورد، زمزمه‌های از جنس عشق‌بازی مخلوق و خالق، نداهایی که ارتباطت می‌دهد از زمین به آسمان، عاشقانه‌هایی که تنها آن روزها پشت خاکریزها و در دل تاریک سنگرها، به گوش می‌رسید و دل را هوایی می‌کرد.


گروه فرهنگ جهان نیوزـ امروز شیراز میزبان میهمانانی بلند آوازه است و آسمان شهر ستاره باران می‌شود. امروز شیرازه شیراز با عبور از همه مرزها، به عرش می‌رسد. شیرازه مردمانی که تمام قد، به احترام شهدا، این قهرمانان ملی، ایستاده‌اند و رسم ادب را خوب می‌دانند.

امروز،‌ اول بهمن‌ماه سال 94 ، پیکرهای پاک و مطهر 94 شهید، از زیر قرآن عبور می‌کند تا به میزبان مردم دلداده‌ای باشند که دلدادگی و شیدایی‌شان را بارها اثبات کرده‌اند. شهدایی که در اوج گمنامی، نامدارترین مردان مرد روزگار امروزند.

پیکرهای مطهر و پاک 94 شهید گمنام دوران دفاع مقدس، در قالب کاروان شاهدان بصیر، صبح امروز و از مسیر دروازه قرآن وارد شهر راز شد.
استقبال بی‌نظیر مردم از شهدای تازه تفحص شده، نشان از شیدایی و همراهی مردمی داشت که همواره اثبات کرده‌اند که پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.


امروز همه آمده بودند، با چشم‌هایی اشک‌بار، دل‌هایی عاشق، قامتی به ادب افراشته. همه آمده بودند تا بگویند با شهدا بوده‌اند و خواهند ماند. همه آمدند تا بار دیگر پایمردی خود را اثبات کرده باشند.

کاروان شاهدان بصیر، که 23 دی‌ماه به استان فارس وارد شده بود، پس از طی مسافتی چند هزارکیلومتری و با عبور از 80 شهر و صدها روستای این استان، صبح چهارشنبه از مسیر دروازه قرآن، به سومین حرم اهل‌بیت(ع) وارد شد.
 

این کاروان که از سوی گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و مردمی در محل دروازه قرآن مورد استقبال قرار گرفته بود، پس از مسیر تعیین شده، به سمت میدان شهداء، محل تجمع مردم، حرکت کرد.

شهدای گمنام کاروان شاهدان بصیر، به حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) منتقل می‌شود و در این آستان مقدس، ویژه مراسم پیش‌بینی شده برگزار می‌شود.





منبع: ایسنا


کد مطلب: 469078

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/469078/آسمان-شیراز-ستاره-باران-مردمانی-تمام-قد-احترام-شهدا-ایستاده-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com